• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

World of Warcraft: Cataclysm

Nån av er som spelar på CoA (Chambers Of Aspect) EU / Ally? (Sämst på WG... Vinner en gång i veckan ffs =( iaf innan ja sluta vilket var några månader sen xD typ när ICC va ute i några veckor o man hade exalted rings o sånt x)
 
Varför inte, du sa att du har 5 keys. <.<

Ja, jag vet att jag har 5 keys, men vill köra när allt kommer, vill inte veta nånting, enda jag vet är lite ställen från Facebook och typ vilken classer det kommer,
om du fattar vad jag menar, 5 keysen kan jag fan ge bort, men tyvär så gör jag inte det utan nåt.. xD
 
Ja, jag vet att jag har 5 keys, men vill köra när allt kommer, vill inte veta nånting, enda jag vet är lite ställen från Facebook och typ vilken classer det kommer,
om du fattar vad jag menar, 5 keysen kan jag fan ge bort, men tyvär så gör jag inte det utan nåt.. xD

Sälj, eller ge en till mig. En polare behöver en, och jag har redan sålt mina. :)
 
haha, ne, ska ge 2 till mina kompisar, sen slänger jag väl dom 3 koderna i skolan till små fattiga geeks :DDD xD
 
Ger du bort istället för att sälja? :S
Tyvär så pallar jag inte sälja med allt tjafsa och scamm genom internet, och hade mina kompisar i skolan, vetat om hur cata ska se ut hade dom väl köpt men dom vill vänta tills det är release.

Och nej, kolla längst upp så fattar du.


BTW: alla 5 koderna gick till några 9 i min skola..
 
Back
Top