• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

World of Warcraft: Cataclysm

Barbyn

Founder of Granaria 09/10
Joined
Jun 13, 2007
Messages
167
Reaction score
1
Äntligen något annorlunda ^^! Längtar tills release :D. Lirar paladin :p.
 
Ska fixa Goblin Warlock :p

Release Date: "23 Mars"
var något runt det.. vet inte :p
 
Hade 2st invites. Använde en själv, och den andra sålde jag idag för 200 dollar.

Bild tagen igår från min Goblin.
swrplaTP0F.jpg
 
Håller på att multi boxa 2st Mages och 2 st Paladins för att sedan spela när cataclysm kommer ut ;)

@up
Hur fick du keys :p?
 
Tävlingar och giveaways. Fick en till precis nyss, har 5st nu som jag ska sälja.
 
Beta, och betan är läckt. Finns en public(om inte den med nu har blivit stämd) och flera gömda spoil servers. Så keys eller inte, du kan lira. Goblins och deras stad är överdrivet tuff. Feta rallybilar typ och värsta rallyvägarna ;p
 
Beta, och betan är läckt. Finns en public(om inte den med nu har blivit stämd) och flera gömda spoil servers. Så keys eller inte, du kan lira. Goblins och deras stad är överdrivet tuff. Feta rallybilar typ och värsta rallyvägarna ;p

:eek: Har du länk?
 
Det är Alpha som vart leaked, och då är det bara en sandbox. Utan några NPCs om jag minns rätt.
 
Back
Top