• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

WoW 2.4.3

krille09

Belden
Joined
Aug 15, 2007
Messages
4,892
Reaction score
55
Location
Stockholm, Sweden
tja alla wow private spelare...

jag undrar hur jag skulle som enklast kunna få patch 2.4.3 installerar på det enklaste sättet

jag har ej haft wow på typ ett halv år eller så

och nu lägre går de inte bara ladda ner på WoWs hemsida för att få korrekt version till privates



någon vet hur jag kan installera & uppdatera till patch 2.4.3?


rep++ :)

edit

jag håller på installerar senaste 3.x.x men kommer det påverkas när jag installerar 2.x.x??
tyty
 
än sen? det är slöseri med pengar när de finns redan på internet men jag vet bara inte vart...

min kompis sade det skulle finnas men jag vet inte vart

så någon annan vet vart jag skulle kunna skaffa wow 2.4.3?
 
1. Kör inte private servers, dom suger just nu.
2. Ladda ner wow tar evigheter.
3. Kör us realms xDD på originala wow med mej :D
 
1. kanske gör dem, men inte den jag spelade förut, fortfarande uppe och fortfarande bra :) (wocserver.org ^^)
2. ladda ner wow gör inget, sålänge jag inte uninstallerar de efter någon vecka :mad:
3. jag fick en 80dk på twin~ nether eu realm säkert, vrf ska man lira us realm i eu :<?
 
Okey, jag tar väll och leder ämnet tillbaks till topic.

1. Installera WoW, orginal, första versionen. (Finns på ThePirateBay, också på wow-europe.com om du har ett WoW konto.)
2. Sen installerar du The Burning Crusade, orginal, första versionen. (Finns också på ThePirateBay, inte säker på om det finns på wow-europe.com dock.)
3. Sen använder du Google (underbar sökmotor) och letar reda på patch 2.4.1 samt 2.4.2 och 2.4.3 och installerar dom i ordning.
4. Sätt realmlist och logga in.

Tror jag fick med allt :)
 
1 & 2 skulle inte funka längre, blizz har fixat vad än man laddar ner nu blire 3.x.x :pp

men jag har hittat en installer, 2.3.0 enUS, det på verkar ej private va? :D
 
Ah, okey, är lite ouppdaterad xD
Har inte kollat men första versionen av WoW och Burning Crusade borde finnas på ThePirateBay ?

Om du använder 2.3.0 installer måste du nog fixa Burning Crusade ändå för Burning Crusade är 2.4.0 och uppåt :/
 
min sida på en wow 2.4.3 forum:
Need 2.4.3? - World of Chris Community Forums



orkar ej översätta said:
In the past days I have searched after some downloads for wow 2.4.3, I only find fake shit, virus or torrents files that I don't like, nobody seeds <.<....



Well...

It is enUS but dosent matter since you are going to connect to private server anyway, but the download might be slow for you or so.


Games:
1st WoW Installer (Normal)

2nd WoW Installer (TBC)

Patches:
2.x.x -> 2.4.0

2.4.0 -> 2.4.1

2.4.1 -> 2.4.2

2.4.2 -> 2.4.3

It should be pretty simple, download, install, patch, change realmlist - done.



I hope this helps and I hope a moderator can sticky this topic!!
 
under de senaste dagarna har jag sökte efter några nerladdningar för wow 2.4.3, jag bara hitta falska skit, virus eller torrents-filer som jag inte tycker om, ingen frön <.<....



Tja ...

Det är enus men det spelar ingen roll, eftersom ni kommer att ansluta till privat server ändå, men nedladdningen kan ta lång tid för dig eller så.


Spel:
1:a wow installer (normal)

2:a wow installer (tbc)

patchar:
2.x.x -> 2.4.0

2.4.0 -> 2.4.1

2.4.1 -> 2.4.2

2.4.2 -> 2.4.3

det bör vara ganska enkel, ladda ner, installera korrigeringsfilen ändra realmlist - gjort.

översatt
 
Back
Top