• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

WoW Private

krille09

Belden
Joined
Aug 15, 2007
Messages
4,892
Reaction score
55
Location
Stockholm, Sweden
Tja...

Ja nu är man tillbaks och letar efter några som vill köra private server på wow, de va länge sen sist men tänkte bara kolla med några här om någon skulle vilja spela på någon server...

Ännu har jag inte bestämt mig vart jag ska spela, men finns ett par val att välja mellan

  • Emerald Dream, en Classic WoW 1.12 Progression Server, just nu ligger dom på Zul'Gurub som bäst, mer att komma senare väl...
  • Gamer-District, WotLK, spelade här med några från OtLand förut men blev inte mycket av det
  • Om ni vet andra servar kan man ju testa och se :)
Tack o hej leverpastej
 
Bump på denna tråd :)

Jag och en polare tänkte börja lira igen lite private, men det skulle vara roligt ifall någon skulle vilja hänga på :)
 
Börjat återigen på WotLK server Gamer-District, ifall någon vill spela, hojta till på namnen Belden eller Beldina, Alliance...
 
Back
Top