• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Xbox 360

knatte1

Eldin Projects
Joined
Aug 23, 2010
Messages
825
Reaction score
91
Location
Sweden
Hur mycket tror ni att jag kan sälja mitt Xbox 360 flashat med 12 spel?
Consolen är i väldigt gott skick & jag har två doser. O flashningen är ganska ny så den funka med nya spel.

nått förslag?


XBOX:ET ÄR SÅLT​
FICK 2000:-
 
Last edited:
vafan ställer du den frågan för?
svara på hans fråga istället -.-'

Ialla fall, jag skulle tippa på 2 tusen om inte mindre.. jag menar den nya consolen kostar bara 2,8 fast ej med spel.. Lägg ut den för 2k å titta.. har själv tänkt å sälja min.. oxå flashad med typ 30-35+ flashade spel,12 orginal 4 kontroller, 2 gitarer, ratt å pedal för typ 2,300
 
Last edited:
@Epple: nej jag är inte bannad. Har inte ens registra mig för live innan heller.

@Donio: aa, hade tänkt mig typ 100kr/spel sen typ runt 800-1000kr för consolen.
 
@Epple: Inte så smart att köpa live när xboxet är flashat :p


@Knatte: kanske 2 000 :D
 
vafan ställer du den frågan för?
svara på hans fråga istället -.-'

Du måste ju vara efterbliven, om han är bannad så sjunker priset ganska mycket. Därför undrade jag.

@Topic: 1,5k~ skulle jag gissa på
 
Du måste ju vara efterbliven, om han är bannad så sjunker priset ganska mycket. Därför undrade jag.

@Topic: 1,5k~ skulle jag gissa på

Är du mentalt störd? Vem in i helvete ger sitt live account oxå, jag menar man resnar ju förfan minnet innan man säljer skitet.. Herregud gå göm dig
 
Är du mentalt störd? Vem in i helvete ger sitt live account oxå, jag menar man resnar ju förfan minnet innan man säljer skitet.. Herregud gå göm dig

Nej, du verkar dock vara det. Om du blir bannad på en av dina accounts på xboxet, blir hela xboxet bannat, och inte bara profilen. Snarare DU som är efterbliven.
 
Nej, du verkar dock vara det. Om du blir bannad på en av dina accounts på xboxet, blir hela xboxet bannat, och inte bara profilen. Snarare DU som är efterbliven.

Där har du FEEEEEEEEEEEEEL har blivit bannad såååååååååååååå jääävla många gånger.. och ABSOLUT INGET har hänt fucking retard mannen sluta leka smart, seriöst du börjar gå mig på nerverna din mupp
 
DU KAN ANTAGLIGEN BLI BANNAD ELLER IP-BANNAD
då måste du köpa en ny såndär internet grej till xboxet och ny live acc


@Donio; Nej, ingen av er hade rätt eller fel så sluta gnäll
 
Donio, dra åt helvete för du vet inte vad du pratar om. Accountet och xboxet kan bli bannat (men inte IP ban). Varje xbox har ett unikt nummer, ungefär som en MAC adress som dom kan banna från xbox live. Dock är det vanligare med att bara accountet blir bannat.

Ont; Vem skulle köpa en flashat xbox? Det är ju inte så smart, vem vill sitta och spela offline hela tiden?

Btw, att betala 500kr per år för XBL är värt varenda krona jämfört med att spela på PSN
 
du kommer bli bannad :) var så säker

och varför skulle jag tro på att ditt xbox är flashat? du värkar ju ljuga om allt på otland
 
@Spice: de är väl min åsikt vad jag tycker. de är väl smartare att vara 500kr rikare varje år än 500kr fattigare ;)
 
@Spice: de är väl min åsikt vad jag tycker. de är väl smartare att vara 500kr rikare varje år än 500kr fattigare ;)

Herregud, ta cod4 och mw2 på PSN, jämför det med XBL. Och du har bättre connection på XBL

Men när du ändå har flashat så spelar det väl ingen roll, du kommer ju inte kunna köra live så mkt, tills Microsoft har uppdaterat sina system. Hoppas du inte får sålt det, ingen normal människa skulle köpa det för mer än 600 spänn
 
Back
Top