• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Cs -

Unbelievable

Member
Joined
Jun 7, 2007
Messages
3,196
Reaction score
17
Location
Skåne.
Längesen man satt vid datorn och lira, lirat mycket CoD 6 - Fifa 10 på Xbox.

Tänkte börja lira cs 1.6 igen med lite polars, men orkar inte pröjsa det, finns det kvar på internet man kan tanka hem det? Vore schysst iaf någon vill länka! Rep++ till den som gör det!


Ty på förhand mates.
 
Det är la bara å kolla på diverse torrentsidor såsom PirateBay? Du hade vart klar med din sökning om du hade lagt ner tiden på det ist för att skriva en tråd här.

Vill inte verka otrevligt men svårare än så är det inte :p och jag kan garantera dig att CS 1.6 kommer ligga kvar på internet ett bra tag
 
Last edited by a moderator:
Om du vill spela full 1.6 (med vac) så kan jag fixa ett steam account åt dig om du vill :)
 
Jag vil också ha 1.6 har bara source men jag gillar 1.6 mer
 
Det kostar 100kr~, köp det istället. Eller, du kanske hade tänkt att bara fuska?
 
Visst jag kan fixa åt er, men inte just nu. Måste fan dra ut, även i detta skit väder (Regn)
 
Ingen här kan fixa ett fungerande steam acc med cs 1.6 som inte är vac bannat. (Om ni inte betalar för det själv eller snor det från nån kompis)
Laddar man ner cs 1.6 kan man bara spela NO-STEAM eller på lan
 
Det kostar 100kr~, köp det istället. Eller, du kanske hade tänkt att bara fuska?


Näe, jag tänkte bara att jag lägger inte 100kr (care hur mkt) för ett skit spel som cs man bara ska lira me polare, kan man lika bra tanka, spelar ändå bara cod så.. lite omväxling bara =)
 
Ingen här kan fixa ett fungerande steam acc med cs 1.6 som inte är vac bannat. (Om ni inte betalar för det själv eller snor det från nån kompis)
Laddar man ner cs 1.6 kan man bara spela NO-STEAM eller på lan

Jo jag kan. Jag har mina sätt :ninja:
 
HAHA nu ska vi inte leka här va. Varje gång du spelar över steam så går du online = steam kollar så du har rätt cd key.
Finns ju NO-STEAM men bara ryssar o nobaks andvänder det

HAHA att du bryr dig så mycket.
 
HAHA att du bryr dig så mycket.

Ja? Det är väll bättre att veta hur det egentligen är istället för att för sig fel saker. Och i samband med att trådskaparen antagligen ville ha seriösa svar så ser jag ingen anledning till att inte ta frågan på allvar.
Vem fan vill ha ett forum som fragbite?

OnT: Du kan inte spela online med någon form av crack eller kopia eller vad ni nu vill kalla det. Det ända sättet att kunna spela online är att köpa spelet, 100kr så har du det :]
 
Back
Top