• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Cs -

Ja? Det är väll bättre att veta hur det egentligen är istället för att för sig fel saker. Och i samband med att trådskaparen antagligen ville ha seriösa svar så ser jag ingen anledning till att inte ta frågan på allvar.
Vem fan vill ha ett forum som fragbite?
jag ;pPpPpP fEzT
OnT: Du kan inte spela online med någon form av crack eller kopia eller vad ni nu vill kalla det. Det ända sättet att kunna spela online är att köpa spelet, 100kr så har du det :]
Han ska ju inte börja spela CS seriöst som jag förstått det, han ska bara lira med sina polare. :p
 
jag ;pPpPpP fEzT
Han ska ju inte börja spela CS seriöst som jag förstått det, han ska bara lira med sina polare. :p

Jo :) Men om han vill lira cupspel med polare eller liknande :peace:
 
Jag är för bra för mina polare :p Dom är värdelösa, det vart bara tänkt nu över helgen, vi skulle lana osv. :p Tack för alla svar!



BTW: Adda mitt GT @ Xbox - SwE x iiNZANE
 
Därför ska man inte ha xbox live på flashad xbox ;/

men vissa har tur och blir banande när det e typ bara 1 månad kvar
 
Back
Top