• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Miljöpartiet såklart, varför röstar alla på PP?
Går att ladda ner ändå? Bara p12or som sitter och är rädda för herr polis.

+1

Det är bara ladda ner som vanligt :)
 
Miljöpartiet såklart, varför röstar alla på PP?
Går att ladda ner ändå? Bara p12or som sitter och är rädda för herr polis.

Det är inte Nedladdningen man vill ha..

Anonymiteten på internet och mycket annat
 
Det är inte Nedladdningen man vill ha..

Anonymiteten på internet och mycket annat

Anser inte att varenda kotte ska få vara anonym på nätet.
Pågår alltför mycket black business, pedofiler etcetc.
Dom får gärna åka fast etc, vill jag tanka sätter jag mig bara bakom mullvad.
 
Fuck moderatorna dom vill ha oss (invandrare) ut från sverige o.o
 
Gud va lite kunskap i denna tråden, sorgligt.

@Lolaye
haha nej dom vill ha mkt röster så dom får cash ;]
 
Ni borde alla åka ut om ni håller på med skit :)

Alla invandrare borde inte åka ut men bara för att dom är svenska medborgare betyder det inte att dom äger landet och kan göra vad som helst..

Jag tycker det vore så om man gjorde lite "högre" brott så som Misshandel, Grov stöld, rån etc etc så borde man skickas tillbaka till sitt gammla land..

Om dom nu ska hålla på med sånt kan dom lika gärna göra det i sitt eget land..
 
Fuck moderatorna dom vill ha oss (invandrare) ut från sverige o.o


Kan du motivera varför ni ska stanna?

Lyckas du kan du ju ta o motivera varför en våldtäktsman ska stanna, och varför hans kusin som rånat en 9åring ska stanna...
 
Ni borde alla åka ut om ni håller på med skit :)

rep.

Alla invandrare borde inte åka ut men bara för att dom är svenska medborgare betyder det inte att dom äger landet och kan göra vad som helst..

Jag tycker det vore så om man gjorde lite "högre" brott så som Misshandel, Grov stöld, rån etc etc så borde man skickas tillbaka till sitt gammla land..

Om dom nu ska hålla på med sånt kan dom lika gärna göra det i sitt eget land..

rep!!

fan va ja älskar såna tänkare. mer!
 
Vad Sverige behöver är ett parti som vågar säga saker om invandrare, göra något åt problemet och helt enkelt sluta vara så rädda att uppfattas som rasister.
Få folk idag verkar veta vad rasist egentligen är och många invandrare verkar använda det för att "slippa undan" lagens korta arm.
 
Kan du motivera varför ni ska stanna?

Lyckas du kan du ju ta o motivera varför en våldtäktsman ska stanna, och varför hans kusin som rånat en 9åring ska stanna...
Du är en person som drar alla över en kam. Det finns invandrare som är väldigt högutbildade och sköter sig lika bra som svenskar, varför ska inte de få stanna kvar? Bara för att andra gör skit betyder inte det att alla gör det.

Vad Sverige behöver är ett parti som vågar säga saker om invandrare, göra något åt problemet och helt enkelt sluta vara så rädda att uppfattas som rasister.
Få folk idag verkar veta vad rasist egentligen är och många invandrare verkar använda det för att "slippa undan" lagens korta arm.
Och det du försöker säga är att Sverige Demokraterna är det partiet som Sverige behöver? Men Sverige demokraterna är emot religions friheten iaf när det kommer till Islam, det är väl rasistiskt? Eller hur har ni SD:are förstått ordet rasist?
 
Och det du försöker säga är att Sverige Demokraterna är det partiet som Sverige behöver? Men Sverige demokraterna är emot religions friheten iaf när det kommer till Islam, det är väl rasistiskt? Eller hur har ni SD:are förstått ordet rasist?

Sa aldrig att jag pratade om SD eller att jag är en SD:are. Det jag sa var bara det jag tycker Sverige behöver.
Och har inte läst på så mycket om partierna, så skulle du kunna elaborera det där med religions friheten?
 
Sa aldrig att jag pratade om SD eller att jag är en SD:are. Det jag sa var bara det jag tycker Sverige behöver.
Och har inte läst på så mycket om partierna, så skulle du kunna elaborera det där med religions friheten?
Det såg ut att du refererar till SD, jag sa aldrig att du va en SD:are heller. Här är länken där han själv säger vad han tror om Islam: Länk Det här räknas både hets mot folkgrupper och hets mot religionen Islam vilket innebär att han är emot religions friheten. Vad är skillnaden mellan honom och Hitler? Hitler tyckte att Judarna va det största hotet, SD tycker att Islam är det.
 
Det är inte Nedladdningen man vill ha..

Anonymiteten på internet och mycket annat

Vad spelar det för roll om någon annan läser dina mail? Sålänge du inte begår något brott så kan de ju bara vara "pinsamma" mail som de läser och vem fan bryr sej om det? Inte precis som att han som läser skulle kontakta dej senare om det som stod i ditt mail eller något.

Men jo det är rätt korkat, som det stod på hejfras hemsida, man lär ju knappast planera terrorattacker i okrypterade mail.

Förresten, ganska mkt om rasism i diskusionen. I Saudiarabien får man lägre straff om man t ex mördar en kristen än en muslim. :eek:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom