• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Röstar på PP.

Hur kan ni rösta på SD?

Vill ni slösa era skattepengar på att rusta upp försvaret och ha allmän totalförsvarsplikt?

Vill ni ha kvar friheten att välja att inte göra lumpen?

Visst, jag gillar vissa grejer i deras Invandrings politik men finns fler negativa saker än positiva.
 
Dom flesta på detta forumet har egentligen ingen som helst aning om vad PiratPartiet vill. Deras ideologi ligger i att internet ska vara som förut anonymt säkert, Och fritt från "Ipred-Poliser" som sitter och kollar igenom våra bredbandsoperatörers logs.


"Piratpartiet bildades den 1 januari 2006 genom att Rickard Falkvinge öppnade en hemsida där alla intresserade kunde skriva på en namninsamling för att bilda ett nytt parti för att begränsa immaterialrätterna och skydda privatlivet. Klockan 20:30 på kvällen offentliggjorde han sidans adress i en DC-hub och resten är, som de säger, historia.
Sidan fick tre miljoner träffar på två dygn."

--->P12or Läs Detta<---
http://www.piratpartiet.se/principer

Väldigt tilltalande parti, Men dock så är jag född till en socialdemokrat.
 
Mycket rasism här.






Det har inget med rasism att göra att man inte vill få flera invandrare som kostar massa pengar plus att vi redan nu har stor arbetslöshet så hur hjälper det oss att ta in fler folk i landet?

Jag skiter fullständigt om dom som kommer in är vita,gula,bruna,svarta eller blåa.
Så försök inte få detta till något som har med hudfärg att göra.
 
Jag har raderat ett flertal offtopic posts nu, ni får gärna diskutera invandrarpolitiken & SD men försök att hålla det där.
 
Det har inget med rasism att göra att man inte vill få flera invandrare som kostar massa pengar plus att vi redan nu har stor arbetslöshet så hur hjälper det oss att ta in fler folk i landet?

Jag skiter fullständigt om dom som kommer in är vita,gula,bruna,svarta eller blåa.
Så försök inte få detta till något som har med hudfärg att göra.

Japp, vad skulle hända om vi tog ca 100 000 personer och skickade dom till till exempel Irak och sedan börja begära Jobb, Pengar, medborgarskap och annat skit.. JO! Vi skulle få ett skott i huvet
 
Japp, vad skulle hända om vi tog ca 100 000 personer och skickade dom till till exempel Irak och sedan börja begära Jobb, Pengar, medborgarskap och annat skit.. JO! Vi skulle få ett skott i huvet

Mjo, jag är också hyfsat säker på det.

Dock kommer det aldrig hända så det lär inte kunna bevisas heller.
 
Får ej rösta än, men skulle nog blivit Vänsterpartiet. :p
 
Sverigedemokraterna, no question :D

(dubbel post, sry...men jag tyckte denna var så fin :p värd vartenda öre också)

designall.dll
 
Folk har nog inte röstat så seriöst här tror jag, Piratpartiet leder, Sverigedemokraterna två?..
 
Får ej rösta än, men skulle nog blivit Vänsterpartiet. :p
Vänsterparitet :S?


Folk har nog inte röstat så seriöst här tror jag, Piratpartiet leder, Sverigedemokraterna två?..

Dom som röstar på PP är antingen 12 eller oseriösa :p

Men SD nej.. Röstade på dom förra helgen (Förtidsförsta eftersom jag flyttade)
 
Vänsterparitet :S?




Dom som röstar på PP är antingen 12 eller oseriösa :p

Men SD nej.. Röstade på dom förra helgen (Förtidsförsta eftersom jag flyttade)

Ja, vänsterpartiet.

Och förr i tråden skrev du att du skulle rösta på PP, btw. :p
 
Asså våra lärare säger att SD är rasister o sånt men asså e de sant? Lol är utländsk, typ dom vill väl bli av med invandrare eller vad? fattar inte helt ;p xD
 
Ja, vänsterpartiet.

Och förr i tråden skrev du att du skulle rösta på PP, btw. :p

Det va för att då orka jag inte bry mig ;) alltså oseriöst

Asså våra lärare säger att SD är rasister o sånt men asså e de sant? Lol är utländsk, typ dom vill väl bli av med invandrare eller vad? fattar inte helt ;p xD

Det får dom inte säga :p Hade jag varit du hade jag anmält dom ^^ men det är jag de

Nej SD vill göra det bättre för muslimer :p

Istället för att pumpa in dom i sverige 100k/år och betala 19 Miljarder så dom kan va arbetslösa och kriminella till stor del såvill dom ta dom pengarna och göra de bättre för dom där dom kommer ifrån

Det är Sossarna och Moderaterna som vill att SD ska se rasistiskt ut eftersom dom är rädda för ett nytt parti i riksdagen :)

Det är massa att skriva om det men du får läsa själv om du är intresserad (Du borde ge läraren din ett prat, man får inte säga sånt i skolan :) )
 
Asså våra lärare säger att SD är rasister o sånt men asså e de sant? Lol är utländsk, typ dom vill väl bli av med invandrare eller vad? fattar inte helt ;p xD
Du har kloka lärare, men sånt få de inte säga, tyvärr! Jo, Sverigediktaturerna är visst rasister, äckliga rasister. Såg för någon dag sen på tidningen att SD's ledare har fel på massa statistiker han hittat på, vilket svin.
Det va för att då orka jag inte bry mig ;) alltså oseriöst



Det får dom inte säga :p Hade jag varit du hade jag anmält dom ^^ men det är jag de

Nej SD vill göra det bättre för muslimer :p

Istället för att pumpa in dom i sverige 100k/år och betala 19 Miljarder så dom kan va arbetslösa och kriminella till stor del såvill dom ta dom pengarna och göra de bättre för dom där dom kommer ifrån

Det är Sossarna och Moderaterna som vill att SD ska se rasistiskt ut eftersom dom är rädda för ett nytt parti i riksdagen :)

Det är massa att skriva om det men du får läsa själv om du är intresserad (Du borde ge läraren din ett prat, man får inte säga sånt i skolan :) )
Vaddå nej? Vet du ens vad ordet rasist betyder eller? Och nej de är ta fan i mig inte demokrater snarare diktaturer som vill ta bort religionsfriheten. Det roliga är att alla som tycker om SD är ungdomar 13-18 år vilket betyder att de inte är tillräckligt mogna för att förstå vilket hot SD är för Sverige! Och du Jocce kom inte med ditt skit här behålla den för dig och det rasistiska partiet du älskar.
 
Du har kloka lärare, men sånt få de inte säga, tyvärr! Jo, Sverigediktaturerna är visst rasister, äckliga rasister. Såg för någon dag sen på tidningen att SD's ledare har fel på massa statistiker han hittat på, vilket svin.

Vaddå nej? Vet du ens vad ordet rasist betyder eller? Och nej de är ta fan i mig inte demokrater snarare diktaturer som vill ta bort religionsfriheten. Det roliga är att alla som tycker om SD är ungdomar 13-18 år vilket betyder att de inte är tillräckligt mogna för att förstå vilket hot SD är för Sverige! Och du Jocce kom inte med ditt skit här behålla den för dig och det rasistiska partiet du älskar.

Vad är rasistiskt med SD? :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top