• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

@RLD, Unstopped and Allies.

GuiAngra

Feel The Power
Joined
Mar 6, 2009
Messages
78
Reaction score
2
Portuguese Version:

Peço desculpas em nome da Legends Of War, por termos falhado no quesito de Alianças com outras guilds, pois nenhuma outra que tenha sido aliada soube respeitar o nosso time. Muitas vezes queriam se mostrar superiores. Não respeitando pedidos de nosso team em relação a alvos, ou muitas vezes agiam de forma egoísta contra o meu time. Então, espero que estendam esse meu pedido, pois isso não passa de um jogo, quero que meus amigos de outras guilds como o Yosef Rushar, Rosestylez, Shadow Bolt entre outro, entendam o meu lado e respeitem a minha decisão, gostaria que continuassem sendo a pessoa que são, mesmo vocês querendo a minha amizade ou não.

A antiga Red Light District, atual Headhunterz, vem cuidando deste servidor para mim, mas não passa de meus inquilinos, mas isso vai acabar, o verdadeiro dono voltou, e quer cobrar o aluguel. Então espero que cada time tome sua decisão e pense muito bem antes de atacar alguém de minha guild.

Agora vocês irão jogar o meu jogo, e neste jogo quem faz as regras sou eu. E quando falo EU estou falando da Legends Of War. Espero que vocês não chorem quando não puderem mais deixar seus bots 100% AFK, porque dessa vez não será um dos GM's que irá envia-los a cadeia. Será o meu time que irá envia-lo para o templo.
O recado está dado, ou está comigo agora, ou não está mais.


Bem-vindo ao meu jogo.
Bem-vindo ás minhas regras.




English Version:

I apologize on behalf of the Legends Of War, for having failed in the question of alliances with other guilds, for no other ally that has been learned to respect our team. Often wanted to prove superior. Not respecting applications for our team in relation to targets, or often acted selfishly against my team. So, I hope to extend this my request, because this is just a game, I want my friends from other guilds like to rush Yosef Rushar, Rosestylez, Shadow Bolt among others, to understand me and respect my decision, I would like to continue being the person they are, even you wanting my friendship or not.

The old Red Light District, current Headhunterz, has been taking care of this server to me, but is merely my tenants, but it will end, the real owner returned, and wants to charge rent. So I hope that each team take their decision and think very carefully before attacking someone in my guild.

Now you will play my game and this game makes the rules me. And when I say I'm talking about the Legends of War I hope you do not cry when they can no longer leave their 100% AFK bots, because this time there will be one of GM's that will send them to jail. Is my team who will send it to the temple.
The message is given, or is with me now, or is no longer.


Welcome to my game.
Welcome to my rules.


Spanish Version:

Pido disculpas en nombre de las leyendas de la guerra, por haber fallado en la cuestión de las alianzas con otros gremios, sin otro aliado que se ha aprendido a respetar a nuestro equipo. A menudo, quería demostrar superioridad. No respetar las solicitudes de nuestro equipo en relación con las metas, o actuado a menudo egoísta, en contra de mi equipo. Por lo tanto, espero que para extender esta petición mía, porque este es sólo un juego, quiero que mis amigos de otros clanes gusta apresurarse Yosef Rushar, Rosestylez, Shadow Bolt, entre otros, para que me entiendan y respeten mi decisión, me gustaría seguir siendo la persona que son, incluso con ganas de mi amistad o no.

El antiguo Red Light District, actual Headhunterz, se ha hecho cargo de este servidor para mí, pero no es más que mis inquilinos, pero se van a acabar, el verdadero dueño vuelto, y quiere cobrar el alquiler. Así que espero que cada equipo tome su decisión y pensar muy bien antes de atacar a alguien en mi gremio.

Ahora vas a hacer mi juego y este juego me hace que las reglas. Y cuando digo que estoy hablando de las leyendas de la guerra, espero que no llores cuando ya no pueden salir de sus 100% contra los robots de AFK, porque esta vez no será uno de GM's que les enviará a la cárcel. Es mi equipo que lo enviará al templo.
El mensaje está dado, o está conmigo ahora, o ya no está.


Bienvenidos a mi juego.
Bienvenido a mis reglas.

/Loreci
 
Last edited:
loreci , i'll be the first one to smash your crappy guild , find me ingame : Kraakok.
 
CAN YOU HERE LORECI SING? I CANT HEAR A FUCKING THING!

#ComeAtMeBro
 
20224338.jpg
 
So when does the big war starts? havent seen any yet, seems like its just a matter of forum fighting again.

Gz
 
Gotaga

Aug 06 2012, 21:47:24 Killed at Level 197 by Loreci Soloed
1. thats not yellow anymore
2.
Aug 07 2012, 12:36:55 Died at Level 207 by a dragon lord
Aug 07 2012, 16:20:19 Died at Level 206 by a spidris elite
Aug 07 2012, 16:22:53 Died at Level 205 by a kollos and by a spidris elite
Aug 07 2012, 16:30:39 Died at Level 204 by a spidris elite
Aug 07 2012, 16:40:52 Killed at Level 203 by Ansikte and by Eccim

GoGo Pro Leveler.
 
Yosef Rushar - Aug 07 2012, 19:41:47 Killed at Level 317 by Putas Brasileiras Soloed

Evil Santa - Aug 07 2012, 19:43:17 Killed at Level 176 by Putas Brasileiras Most damage
and by Rullez Digdim Last hit

Aug 07 2012, 19:40:53 Killed at Level 177 by Putas Brasileiras Most damage
and by Puts Last hit

Nyhetsmorgon - Aug 07 2012, 18:57:37 Killed at Level 195 by Frwezzei Most damage
and by Sdfly Noobdie Last hit

Attack Maker :)
 
Back
Top