• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

router i ip

Indenpedens

Banned User
Reaction score
witam
mam router i jak mam ustawic zeby miec stale ip 192.168.1.2 bo czasem zmienia mi sie na 192.168.1.3
:)

Co dokładnie chcesz zrobić ze swoim routerze? Jeśli jest to konfiguracja routera tak, aby automatycznie przydziela adresy IP to mogę Ci pomóc.

Do you want to setup the router so it configures the IP automatically? Or are you trying to give the router an IP?

Ok, well you can only give the LAN that you are on an IP Address, not the machine it'self, if you want I can give pic tutorials on how to do so using packet tracer. Btw, IP Addresses that are automatically assigned are not permanent, only static. (Software that virtualizes networks)

Pokaże ci jak ja takie coś robię na moim routerze, a ty sobie poszukaj takich samych funkcji na swoim - bo co inny router, to inny software. Z menu wybieramy opcję DHCP Server, następnie DHCP List&Binding i ukaże nam się takie okno:
J-E0VQ.png
I tutaj wpisujesz sobie twoje lokalne IP, jakie chciałbyś mieć i adres MAC twojego komputera.

Depends on if you're using the GUI or CLI, there are different ways to do it depending on how you want to set it up.

This is how you assign a static IP address to a network through CLI.

Step 1:
287ln9e.png

Step 2:
jikqb5.png

Step 3:
2gvjyb4.png

Step 4:
24qlrns.png

Step 5:
2n8mquo.png

Masz videotuta bo jakbym ci napisał i tak byś nie rozkiminił jak to zrobić.

[video=youtube;gxcuowEDZi8]http://www.youtube.com/watch?v=gxcuowEDZi8[/video]

ty ty grzeczniej ksubancu
no tylko ze on na filmiku ma inny router ine opcje ma niz ja na tamtym screenie co dalem i cos u mnie to nie smiga a jak robie pierwszy sposob to nie ma neta

Last edited:
Dobra koniec dawania gotowych rozwiązań.
1. Poczytaj o serwerze DHCP.
2. Dowiedz się dokładnie co robią poszczególne opcje w konfiguracji serwera DHCP w panelu Twojego routera.
3. Ciesz się że w końcu zrobiłeś coś sam.

nie no Qanti to takie owijanie w bawelne
przeciez ktos wie co trzeba zrobic to pomogl by szybko a nie sie bawic :\

Back