• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sd 2014?

har du tänkte på vad som händer om det inte finns invandrare?

du tänker bara på våld nu. men tänk på allt annat.

Du verkar ha missförstått mig, jag stödjer invandringen å all den skiten. Men skulle gärna vilja se mer utvisningar på folk som missköter sig samt minskad invandring i allmänhet och satsa på de vi har istället.
 
har du tänkte på vad som händer om det inte finns invandrare?

du tänker bara på våld nu. men tänk på allt annat.

Du har rätt, inga pizzerior.

Skämt åsido. Du borde bara få en chans, blir du dömd för något så borde du bli utvisad till ditt hemland. Easy peasy.
 
Håller med Macgregor, Ska man flytta till sverige får man ta och sköta sig också annars bör man bli utskickad med första bästa flyg.

Sen tycker jag ju också invandringen allmänt måste minskas, SD verkar ju vara de enda som förstår detta..
 
Blir en massa fokuseringar på invandrare och deras kriminalitet, men varför inte ta en titt på svenskar och deras kriminalitet? jag menar kolla på hagamannen, lasermannen, den här fjanten som gick rundor i malmö och skjöt invandre för inte så längesen, nämner också dom här våldtäcktsmännen man läser om på nyhets sidor, marjoriteten av dem är svenska, om ni säger att utvisning är ända rätta, vad gör vi med dom här? in i fängelse bara? om det nu är så varför inte bara slänga in kriminella invandrare i fängelset med?

(har inte läst igemon allt ni skrivit men det jag läste var dom 2-3 sista posterna) kan ha missat annat men ja skrev vad ja tyckte efter ha läst de sista.
 
Utan invandrare är sverige inget annat än ett kärring land.. Just sayin'
 
Utan invandrare är sverige inget annat än ett kärring land.. Just sayin'

Ett kärringland vet jag väl inte om man kan kalla det.

@Doniio, Jo visst, invandrare är inte de enda som begår brott, en hel del svenskar begår också brott.

Det här var postat av Niilsson -

Här har du lite statistik, WikiLeaks: Hälften av ALLA brott begås av invandrare�|�Nationell.nu
1997-2001 begicks 45% av alla brott av invandrare. Visst det är inte mer en hälften fast då kan du ju tänka på att i Sverige bor det 8 000 000 personer som räknas som "HELT SVENSKA" och 1 400 000 "med utländsk bakgrund / någon förälder är inte född i Sverige". Med denna statistiken skulle en 10 åring förstå att personer med utländsk bakgrund är mer våldsbenägna en personer som är hel svenska. Statistiken över befolkningen i Sverige där tagen ifrån:
Svensson: Hur många invandrare finns egentligen i Sverige?
Sverige - Wikipedia
 
Jag ska bygga en kyrka i Palestina, hoppas de tillåter de. Dem får ju bygga moskéer här, så det jämnar ju ut sig då. :)
 
Som Zisly sa så tror jag att många röstar på SD pågrund av att dom är missnöjda. De andra partiernas invandringspolitik är i princip obefintlig, dom är helt enkelt rädda att få en "rasiststämpel" om dom uttalar sig om något. Jag tror därför att det är BRA att SD röstas fram i riksdagen, på så sätt så måste även de andra partien börja ta ställning till aktuella frågor. Ju längre tid det tar för dom, ju längre kommer SD sitta kvar.

Jag har inget emot invandrare, men som det är idag så fungerar inte Sveriges invandringspolitik. Jag kommer att rösta i valet 2014, och ja, jag skulle kunna tänka mig att rösta på SD i riksdagsvalet om inte de andra partiernas invandringspolitik har utvecklas - just för att tvinga dom att ta ställning.
 
Grattis, modsen p detta forumet har ju knappt ngn IQ över huvudtaget, bannad för en sarkastisk post. Ingen mening, stäng tråden tack.
 
Utan invandrare är sverige inget annat än ett kärring land.. Just sayin'

Kärringland? Det finns en anledning varför Sverige har det så bra som vi har det. Vi har inte spenderat hundratals miljarder på krig som vissa andra länder har, som vi istället har satsat på människorna som bor här.
Det är väll därför folk gärna vill flytta hit från deras krigsdrabbade land bland annat.

Självklart begår svenskar också brott, men det går ju inte direkt utvisa dom till deras hemland, eftersom dom redan är i det. Dock tycker jag att man ska skaffa hårdare straff så det ska svida lite. Idag är det ju värre att begå ett ekonomiskt brott än mord.
 
Utan invandrare är sverige inget annat än ett kärring land.. Just sayin'

Definera kärringland tack. Menar du att vi är ett kärringland för att vi undvikit krig i snart 200år? Eller är det för att vi är bland dom bästa i världen på sjukvård? Sveriges utbildningnivå? Är det för att svenskar är kända som ett lugnt folk som inte ofta tar till våld? För att vi inte hämtar våra kusiner/brüsh0r när någon säger att våran morsa är tjock?
Du har nog rätt. Sverige är ett kärringland.

Om vi då vänder på steken... På vilket sätt blir sverige ett bättre land av invandringen? Du får gärna beskriva framförallt MENA-invandringen.
 
Definera kärringland tack. Menar du att vi är ett kärringland för att vi undvikit krig i snart 200år? Eller är det för att vi är bland dom bästa i världen på sjukvård? Sveriges utbildningnivå? Är det för att svenskar är kända som ett lugnt folk som inte ofta tar till våld? För att vi inte hämtar våra kusiner/brüsh0r när någon säger att våran morsa är tjock?
Du har nog rätt. Sverige är ett kärringland.

Om vi då vänder på steken... På vilket sätt blir sverige ett bättre land av invandringen? Du får gärna beskriva framförallt MENA-invandringen.

Invandrare behöver jobb, en del startar eget och en del tar ett vanligt jobb. De bidrar till staten genom skattepengar bland annat!
 
Jag ska bygga en kyrka i Palestina, hoppas de tillåter de. Dem får ju bygga moskéer här, så det jämnar ju ut sig då. :)

Skämmigt, du kommer hit och säger sådana saker utan att veta ett fan.
 
Invandrare behöver jobb, en del startar eget och en del tar ett vanligt jobb. De bidrar till staten genom skattepengar bland annat!

Eller så lever de flesta på sossebidrag som för det mesta svenskar tjänar. De flesta turkpizzerior skattfuskar till och med, be om kvitto. De tar pengarna direkt till fickan och skiter i kassan och då betalar du 20% i onödan som går till deras BMW.
 
Eller så lever de flesta på sossebidrag som för det mesta svenskar tjänar. De flesta turkpizzerior skattfuskar till och med, be om kvitto. De tar pengarna direkt till fickan och skiter i kassan och då betalar du 20% i onödan som går till deras BMW.

Om de gör de så är de mycket möjligt att de har gjort om maskinen satt den inte 'registrerar' och på så sätt kan de ge kvitton ändå.
 
Invandrare behöver jobb, en del startar eget och en del tar ett vanligt jobb. De bidrar till staten genom skattepengar bland annat!

Och det gör inte svenska ungdomar? ungdomsarbetslösheten ligger på ca 30%, varför ta hit invandrare utan utbildning -> utbilda dom för x antal hundra tusen samtidigt som dom får bidrag/a-kassa och sen ge dom ett jobb när man lika gärna kan ge en färdigutbildad ungdom det jobbet istället?

Eller så lever de flesta på sossebidrag som för det mesta svenskar tjänar. De flesta turkpizzerior skattfuskar till och med, be om kvitto. De tar pengarna direkt till fickan och skiter i kassan och då betalar du 20% i onödan som går till deras BMW.

Äh vafan. Visst förekommer det väl en del fiffel, men så är det överallt. Cred åt dom som verkligen jobbar iallafall. Allt går inte att ta svart ändå. :p
 
Eller så lever de flesta på sossebidrag som för det mesta svenskar tjänar. De flesta turkpizzerior skattfuskar till och med, be om kvitto. De tar pengarna direkt till fickan och skiter i kassan och då betalar du 20% i onödan som går till deras BMW.

Där beskrev du kärring landet haha hur lätt som helst att fuska här ju :p
 
Back
Top