• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Stopp i toaletten!?!

Quaro

Chicken
Joined
May 24, 2009
Messages
1,269
Reaction score
11
Location
'
Hej. Nu är det så att jag har precis bajsat klart och när jag skulle spola så blev det stopp! Tyckte inte att det var så allvarligt till en början men när vattnet började svämma över så tänkte jag att jag borde ta hjälp av era kloka huvuden. Hur ska jag få bort stoppet i toaletten?

PS: Snabba svar uppskattas, börjar bli lite blöt om fötterna....
PS2: Har googlat, hitar inget bra svar!
 
Last edited:
Sluta titta på tråden och skriv lite istället!
 
Tryck ner handen och se om du hittar bajs korven . Enda jag Tror kan funka faktist .

Hoppas de går bra för er .

Mvh Simoria .
 
Tryck ner handen och se om du hittar bajs korven . Enda jag Tror kan funka faktist .

Hoppas de går bra för er .

Mvh Simoria .

Det är ganska mycket toapapper, säkert därför det blev stopp.
Ska leta ifall vi har några handskar någonstans, blir nog inte så roligt att gräva och råka känna på korven.
Men tack för idén ska pröva på.


hahahahhhhhahahhahahhahahahahahahahhahahahhahahhahahahahahah
Kul? behöver faktist hjälp :(

Har rensat nu allting, fortfarande stopp och vattnet rinner bara, mina händer luktar bajs och mina kläder arsle...
Några andra bra förslag snälla?!?
 
Last edited:
det är ganska mycket toapapper, säkert därför det blev stopp.
Ska leta ifall vi har några handskar någonstans, blir nog inte så roligt att gräva och råka känna på korven.
Men tack för idén ska pröva på.



Kul? Behöver faktist hjälp :(

har rensat nu allting, fortfarande stopp och vattnet rinner bara, mina händer luktar bajs och mina kläder arsle...
Några andra bra förslag snälla?!?
ahhahahahahhahahahahaahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhaahhahahahahahhah
 
Har rullat runt avspärrningsband runt toaletten så ingen använder den...
Får fan fixa den imorgon eller ringa dom som fixar sånt.
 
Har rullat runt avspärrningsband runt toaletten så ingen använder den...
Får fan fixa den imorgon eller ringa dom som fixar sånt.

Nu jävlar gör du som så att.
Du ringer hyresvärden.
Gormar på att hans toaletter inte kan hantera din avföring.
Kräver kompensation och att han rensar det med egna händer.

Taskigt läge om du inte bor i hyreshus...
 
Ja fan, inte fan ska jag rensa med mina egna händer igen. Fyfan vad vidrigt det var.
Borde fan finnas medel eller "verktyg" finns det inte sånt? Isåfall åker jag till någon butik och frågar...
Föresten, tackar för förslagen även fast det inte riktigt funkade. Hela jvla toaletten är säkert efterbliven -.- xD
 
Last edited:
Toaborste?

har försökt, vattnet vill inte spolas ner... Är inte så bra på förklara men det är nog skit och toapapper som gör så att vatnet inte kan spolas. När jag spolar så kommer det bara upp mer vatten och rinner ut så golvet bli blött :/
Men orkar fan inte hålla på nu, helt slut :p ska hålla på lite till imorgon och sen får vi se hur det blir..
 
Ta foton, blir enklare att hjälpa om vi vet vilken modell det är på toan samt hur läget ser ut.
 
Idag åt jag indisk mat. Blev så skitnödig så jag gick till toan och gjorde det jag behövde göra. Nu går det inte spola på den andra toaletten heller!!!!! :(
Macgregor, Vad heter sånadär då? Måste göra något snabbt, vill inte kissa i tomma flaskor! Igen...
 
Idag åt jag indisk mat. Blev så skitnödig så jag gick till toan och gjorde det jag behövde göra. Nu går det inte spola på den andra toaletten heller!!!!! :(
Macgregor, Vad heter sånadär då? Måste göra något snabbt, vill inte kissa i tomma flaskor! Igen...

Måste ändå vara bättre än att kissa i fulla flaskor. Ang. vad det heter, ingen aning
 
Back
Top