• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Stopp i toaletten!?!

Idag åt jag indisk mat. Blev så skitnödig så jag gick till toan och gjorde det jag behövde göra. Nu går det inte spola på den andra toaletten heller!!!!! :(
Macgregor, Vad heter sånadär då? Måste göra något snabbt, vill inte kissa i tomma flaskor! Igen...

Frågan är nog hur gammal du är
 
Har fixat ena toaletten. Hällde YES och använde toaborste och försökte spola, nu funkar den :) men den andra?!?

Frågan är nog hur gammal du är
Behöver bara hjälp! Frågan är hur jag ska fixa toaletten sluta skriv off topic, det hjälper mig ändå inte. :mad:
 
Natrium. 150-200 gram. Stå gärna nära med ansiktet o inspektera när bajset försvinner.
 
Så du har inte fixat det ännu? fyfan vad äcklig människa de måste lukta skit över hela ditt hem isånna fall, usch så ofräsch
 
Fixat :) Ringde rörmokare och köpte sen köpte jag ny toalett :)
Jo det lukta förjävligt i i början. Men efter några dagar så har jag vant mig...
SÅ jävla skönt att kunna spola på båda toaletterna nu! :D
 
Back
Top