• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenskar som vill starta upp en guild ?

Vad hade ni planerat att göra ? Random pka som alla andra eller questa.......
 
Vad hade ni planerat att göra ? Random pka som alla andra eller questa.......
inget random pk om inte resten vill ! Quests, möjlighet att träffa andra svenskar som vill teamhunta osv, och även hjälpa andra om dom blir pkade lr behöver hjälp med vadsomhelst :) jag själv pkar ju nästan ingenting inprincip för jag vill nå lvl 300 utan att alla ska pka mig tbx haha :p
 
inget random pk om inte resten vill ! Quests, möjlighet att träffa andra svenskar som vill teamhunta osv, och även hjälpa andra om dom blir pkade lr behöver hjälp med vadsomhelst :) jag själv pkar ju nästan ingenting inprincip för jag vill nå lvl 300 utan att alla ska pka mig tbx haha :p
Oh fyfan, teamhunta på en ot, joina br team istället, dom tjaffsar inte lika mycket som svenskar
 
Oh fyfan, teamhunta på en ot, joina br team istället, dom tjaffsar inte lika mycket som svenskar
det var väldans vad du ska gnälla på precis allt ! :S brs tjaffsar ju hål i huvet på en , dessutom så en typisk br som ska göra något lägger mwalls framför sig och blir arg för han inte kmr frammåt ... 2 hjärnceller som inte går ihop så absolut inga br teams.. å dessutom finns det många som vill hunta och lvla upp endel.. åå sen pka osv när man e lagom lvl...
 
det var väldans vad du ska gnälla på precis allt ! :S brs tjaffsar ju hål i huvet på en , dessutom så en typisk br som ska göra något lägger mwalls framför sig och blir arg för han inte kmr frammåt ... 2 hjärnceller som inte går ihop så absolut inga br teams.. å dessutom finns det många som vill hunta och lvla upp endel.. åå sen pka osv när man e lagom lvl...
Haha, dessa fördomar om br's kommer dessvärre bara från tolvåriga svenskar som är trångsynta, men lycka till med att få ihop fler än 5 svenskar i ett team, utan att några av dom börjar tjafsa :)
 
@rasmus
Och du tror verkligen de skulle gå att spela med Br's haha. 95% av dem kan inte ens engelska ... VERRYYY GOOOOOD !!
 
m
Haha, dessa fördomar om br's kommer dessvärre bara från tolvåriga svenskar som är trångsynta, men lycka till med att få ihop fler än 5 svenskar i ett team, utan att några av dom börjar tjafsa :)
nejdå, men när man vart med om så jävla mkt jobbiga brs så kräks man såfort någon skriver "br???" "kkkk" osv så man vill ju bara gå å hänga sig för man vet hur jävla jobbiga dom kan vara och bete sig så fruktansvärt noobigt ...
 
@rasmus
Och du tror verkligen de skulle gå att spela med Br's haha. 95% av dem kan inte ens engelska ... VERRYYY GOOOOOD !!
tråkigt att du har dålig erfarenhet med br's, mött en hel del sköna som är duktiga på engelska, sant att säkert majoriteten av dom är kassa på engelska, men finns en hel del sköna :)
 
Oh fyfan, teamhunta på en ot, joina br team istället, dom tjaffsar inte lika mycket som svenskar
du har inte spelat med brs va? jag spelade med fatmina"s guild på lunar och dom krigade med varnadra varje 10 min typ och dödade varnadra för att dom gick in i spwan och sån
 
Back
Top