Gött ni inte tror på mej :)
allt jag säger, hade ju dock inte kört runt i en ny ford mondeo, combi, 2.5 liters motor med en V6:a under huven, om jag fått ut 50-80 kr:-/timmen elr vad ni nu fantiserar att jag skulle tjäna normalt.
Tack vare hur jag bor + att jag är under 25, betalar jag mer än 6...