• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

About "trashing the battle"

as long as i have an opinion we wont ruin ur obs, u have my word on that, if Ad Infinitum now does ruin ur ob i will disband the guild and leave the team.

Då kan du börja göra det, du var till och med och pajja edron battlet för vårt team idag. Säg inte saker om du inte kan hålla det.

I dont give a shit now, ruin our battles if you want we will do the same, have fun boys!
 
vaddå pajja de va inget battle när vi kom in i passagen LOL??
 
vaddå pajja de va inget battle när vi kom in i passagen LOL??

Jag kom precis in på vent och det första jag hör, Ad Infinitum kom och pajja battle. Jag frågar om du var med och du var med så jo det kommer vara detsamma nu i battles för er också.
 
jag kom in i passagen och de va ingen battle där lol jag fick ju kuk??

kolla fucking cammen de va inte ens battle när vi kom
 
VEM FAN BRYR SIG OM AD INFINITUM PAJJA OB?! kan ni inte fatta att det bästa ni kan göra ist för att gråta på forum är att accepta war mode så ni kan börja döda dem som pajjar obn? ELLER?!?!?!!

keffa horUNGAR.
 
VEM FAN BRYR SIG OM AD INFINITUM PAJJA OB?! kan ni inte fatta att det bästa ni kan göra ist för att gråta på forum är att accepta war mode så ni kan börja döda dem som pajjar obn? ELLER?!?!?!!

keffa horUNGAR.

Tuffing, enda anledning jag brydde mig om att ni pajja denna gången, är att Jeton sa till mig att dom inte skulle göra det en enda gång till. Men visst så ljuger alla en rakt upp i ansiktet och sånt man får ta. Och Ojjsan hela jävla Ad Infinitum böla när polakerna pajja men nu när ni pajja ska man inte bry sig, jävla stolpskott.
 
Varför inte bara accepta warmode istället? den ända anledningen till att vi kommer utan warmode är för att NI inte acceptar. du kan inte förvänta dig att vi bara ska sitta i venten me 20 pers o rpga eller hur?

Hade ni bara accepterat warmode innan hade ni kanske blivit sandwitchade men då hade ni bara kunnat komma tbx för ingen bryr sig ju om sina chars anyway och sandwitcha dom som sandwitcha er...
 
SIGNED

@trekronor jag sa att vi inte skulle pajja och d gjorde vi inte heller eftersom hela VÅRAT team dog och ingen av er dog men ok om du ska grina så fuck off och accepta warmode ist skiter i nu också.
 
(dom gul rosa e inte ad infinitum, de e dom som stabba oss..)
 
Back
Top