• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

aki, carlito & jacco - babylon brinner

Status
Not open for further replies.
Razov, och du höll med honom? <_<
 
Last edited:
han skrev "Ge mig tre bra anledningar till att ta bort skåne från Sverige. TRE BRA!" Och jag hållde med han
 
Skåningar kan knappt uttala Skåne...
Dom säger "Skeune"
 
haha men vi säger skåne eller kanske skåneeeee
=P blatte språken ^^

EDIT(///


P.S:
alla i rosengård gör inte samma sak ^^

jag gör inte sånt iaf..

men har bra vänner här.. WTf vill ni ha ut rosengård från sverige för?
vill bo här jag är / samma POSITIoN /
 
Last edited:
1. Stockholm är Huvudstaden.
2. Vi har sveriges "Main language".
3. Mer turister som kommer till stockholm istället för skåne.
4. Bästa fotbollslagen finns i stockholm (A).
5. I skåne är det fan bara gräs överallt.
6. Finns det nåt kul att göra i skåne? (Förutom att höra alla som pratar),
1. Wow. En sak och vara stolta över.
2. Varför har ni de? Säg mig.. Varför kan inte något annan stad vara main language? Allting handlar inte om huvudstaden. Hade ni inte varit en huvudstad hade du inte haft ett skit och komma med.
3. Varför? Pengar! Reinfeldt bor för fan där. Klart han vill göra saken bättre i Stockholm än i Skåne. Btw: Har du ens varit i Skåne?
4. Jag ser hur det går för Djurgården.. Riskerar och åka ut förfan.
5. Heter skog - och det är naturligt.
6. Ja, en massa. Kan ni bada vid stranden utan att åka 50 mil? Nej! Men det kan vi. Precis utanför fönstret. :)

Ni är ingenting förutom att huvudstaden är Stockholm.
 
Håller med @up, mainlanguage va snackar du om? Visst det är huvudstaden, men rätta mig om jag har fel, det ligger väll inte i sveriges största landsdel?

Sedan tycker jag själv att stockholmska är vidrigare än skånska och då är jag smålänning. För mkt PJS och sånt krabb i stockholm, åker häldre till helsingborg än att lalla till stockholm och få ont i huvudet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top