Dom är helt galna där! Och det "roliga" är att dom tror dom är coola <_<Skulle vilja klippa bort Rosengård från Sverige. Så Rosengård blev ett eget land, så kan dom hålla på hur mkt fom vill sen.
Dom är helt galna där! Och det "roliga" är att dom tror dom är coola <_<Skulle vilja klippa bort Rosengård från Sverige. Så Rosengård blev ett eget land, så kan dom hålla på hur mkt fom vill sen.
Dom är helt galna där! Och det "roliga" är att dom tror dom är coola <_<
Haha! Och deras äckliga slangord! Shue och sånt skit..Vet, riktiga idioter som tror dom är skit tuffa.
Ey, titta på mej bre, jag ska kasta sten på polisen!
Filma de här bre
hahahaahEy, titta på mej bre, jag ska kasta sten på polisen!
Filma de här bre
Bara idioter vill vara sådanna..Sån vill jag inte vara iaf ;p
Skulle vilja klippa bort Rosengård från Sverige. Så Rosengård blev ett eget land, så kan dom hålla på hur mkt fom vill sen.
dom är exakt som vissa av er, fast dom leker irl, ni leker på internet...
tycker inte ni borde ha ngt att säga
Skulle vilja klippa bort Rosengård från Sverige. Så Rosengård blev ett eget land, så kan dom hålla på hur mkt fom vill sen.
Inte lol. Det kallas omogna idiotersen det blir en planet?
men..
rosengård är farlig...
Vi gör detta cuz poliserna lämnar inte oss i fred..
så de leker och vi gick imot..
20 stora polis bilar vs 150 blattar = lol
sen det blir en planet?
men..
rosengård är farlig...
Vi gör detta cuz poliserna lämnar inte oss i fred..
så de leker och vi gick imot..
20 stora polis bilar vs 150 blattar = lol
Han är infekterad av Rosengårds syndromet. Han är blåst..Dags att tänka...
Hmmm, VARFÖR tror du polisen inte låter er vara ifred?
Hmmm... KANSKE för att ni inte kan vara "ifred" för då skulle de bli 2a Stockholms blodbad. Fast Rosengårds Blodbad...
nope jag mennar bara det att poliserna är bra men inte när de ger böter till de fattiga![]()
Hur ska dem veta att personen dom ger böter är fattiga?! <_<nope jag mennar bara det att poliserna är bra men inte när de ger böter till de fattiga![]()