• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Asså nån som har tråkigt?

Status
Not open for further replies.
Jag blev väckt av morsan idag -.-
Brukar inte sitta uppe så här "tidigt" :p
 
^^ vaknar sj vid runt 3-8 på kvällen dagen
 
Jag blev väckt av morsan idag -.-
Brukar inte sitta uppe så här "tidigt" :p

Bara att låsa dörren XD

lite ^^
vakna nyss också
ne :<


Ska upp runt 8 imorgon(om 4,5h), sånt brukar inte bli några problem.
Lyckades jobba en hel vecka när jag bara hann/kunde sova 3,4,5h dagen, blev lite segt att stå vid disken ensam och trött på slutet xD
 
haha

Ska upp runt 8 imorgon(om 4,5h), sånt brukar inte bli några problem.
Lyckades jobba en hel vecka när jag bara hann/kunde sova 3,4,5h dagen, blev lite segt att stå vid disken ensam och trött på slutet xD
 
Bara att låsa dörren XD


ne :<


Ska upp runt 8 imorgon(om 4,5h), sånt brukar inte bli några problem.
Lyckades jobba en hel vecka när jag bara hann/kunde sova 3,4,5h dagen, blev lite segt att stå vid disken ensam och trött på slutet xD

vart och med vad jobbaru ? :D
 
Jobbade*
Internet café & informations disk på ett köpcenter.

jag jobbar ~~ på internet cafe nu ;) men dom blir lacka om inte ja sitter o spelar :O
 
Fan va soft. E de bra betalt?

du tjänar nog lika mkt på att jobba på mc donalds:p
Dock är det ju 100x roligare än något annat jobb xD

runt 12k per månad sen free data tid godis läsk mat bara o ta från kassan. men man ska vara schyst om dom som köper o sånt annars får man skit lite :eek:
 
Testa denna, börja nyss. Fett rolig!
realdealproject.servegame.com
 
nope, evolution, stages, nystartad, mega tp rum med massor av djur för alla levels.
börja! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top