• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Återställa datorn

Fairywintah

RoHaN-OTs - Support and Mapper.
Joined
Nov 5, 2009
Messages
1,516
Reaction score
13
Hur återställer man datorn till nytt. system är helt nytt. precis då som den var när den var ny :)
 
Installera om den helt e väl lättast, annars e det väl om du har en restore point sparad från då den var ny installerad, lr en ghostcopy.
 
Hur fan installerar man om?! xD
jag fick den sen starta jag den sen funka allt xD
 
Aha, du fick ingen skiva till den då? Du ska ju ha en klister lapp på sidan på datorn där du har din win key ladda hem rätt version till den annars
 
Jag fick skiva. men när jag fick den så starta jag den och körde igång den och spela ;)
Undra om det finns nåt annat sett. för jag har en recovery hårdisk på datorn... fast typ bara 2GB MB ledigt:D
 
Last edited:
Piratebay -> Sök på operativ system -> Tanka -> Bränn ut -> Starta om datorn med Skiva -> Tryck nästa nästa nästa nästa installera -> In med inloggnings uppgifter -> klar.

Så svårt är det inte.
 
Piratebay -> Sök på operativ system -> Tanka -> Bränn ut -> Starta om datorn med Skiva -> Tryck nästa nästa nästa nästa installera -> In med inloggnings uppgifter -> klar.

Så svårt är det inte.

Ok, men vrf kan jag inte installera mitt (tankade) xp över Ubuntu (Desktop 10.10)? Den skiter i att läsa xp skivan och loggar bara in på Ubuntu. Båda skivorna är brända på samma sätt, jag vet att xp filen fungerar, den har testats. Det funkar oxå utmärkat att köra över Ubuntu med Ubuntu igen.
 
Varför då ens fråga här från början?
Och ofta du är 13 år och inte vet hur man installerar om en dator?
 
Varför då ens fråga här från början?
Och ofta du är 13 år och inte vet hur man installerar om en dator?

Är 15 och jag är inte vann vid datorer. jag vet hur man ändrar processor och RAM Minne. och fixa fläktar/hårddiskar..
Jag fråga för ville inte ta risken innan pappa kom hem. så ville få några tips. Värt att fråga när man har ett data freak som alla här inne. -.- xD
 
Är 15 och jag är inte vann vid datorer. jag vet hur man ändrar processor och RAM Minne. och fixa fläktar/hårddiskar..
Jag fråga för ville inte ta risken innan pappa kom hem. så ville få några tips. Värt att fråga när man har ett data freak som alla här inne. -.- xD

omg
 
lolololololololololololololololololololo fairy sluta ljug du är 13. och vid 13 års ålder borde man kunnda sätta in en skiva o trycka på en sak.
 
Svårt vettu :D Tryck knapp först! Sen i med skiva!! Sen måste man trycka på läsarknappen IGEN! omomgomgomgomg ;S
 
Nevalopo nej jag är inte 13.. Sluta fjanta dig och skaffa dig ett liv. och alla andra som tycker det är enkelt. JAG VILL FORTFARANDE GÖRA DET PÅ SÄKERT SÄTT.. Låter bara pappa göra det han kan säkert fixa och trixa lite ska ni se...
 
Vadå trixa xD

I med cd
Next next Next next Next next Next next install vänta 20 min in med inloggnings uppgifter windows update DONE
 
Back
Top