• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Återställa datorn

@Fairywintah
Så svårt kan det fan inte vara. Antingen gör du som JoccE sa och tankar hem rätt version osv.
Eller så har en del datorer en inbyggd reparations meny när man bootar startreparation med F8 medans datorn startar. HP har till och med en egen Partition för det.
Sen var det väl lite dumt o fråga i forumet om du ändå väntar på din farsa.
 
Okej. Lyssna nu så kallad "trögskallar". Jag frågade här för att jag ville göra det själv. Men lyckades inte hitta nåt. Då JoccE sa nåt bra. Då jag var osäker.. för jag vet hur ni vill förstöra andras datorer. jag vet.. finns många här som är sånna.. Därför ville jag att pappa skulle hjälpa mig eftersom att han vet nåt om det i alla fall. Så lägg ner.. jag har redan berättat 2 gånger värför.. Och mod close this fucking thread och ge Sweddy en warning snälla (a) xD
 
Men ifall du inte litar så mycket på folk här på otland kan du nästa gång söka runt lite i google :)
 
Fick du inte en recover skiva när du köpte datan, de fick jag
 
... Dom gör ominstallation av windows så ÖVEDRIVET lätt nuförtiden att man faktiskt ser vilka i världen som kan tänka för sig själva.

Skulle vilja se Fairywintah installera Gentoo :D
 
Ja, så är det ju. Alla som inte kan formatera om en dator bor hemma till dom är 35.

nej men stor chans om man är 15 o ropar på pappa sin varje gång man ska göra nått... inte första gången han frågar här sen skriver "Låter pappa göra det istället"
 
nej men stor chans om man är 15 o ropar på pappa sin varje gång man ska göra nått... inte första gången han frågar här sen skriver "Låter pappa göra det istället"

Det är ju det bästa med att bo hemma, morsan o farsan gör allt ;). Nej, men förstår din poäng
 
... Dom gör ominstallation av windows så ÖVEDRIVET lätt nuförtiden att man faktiskt ser vilka i världen som kan tänka för sig själva.

Skulle vilja se Fairywintah installera Gentoo :D

Har själv aldrig testat. BATMAN AWAY!

Challenge_accepted_Red_pancake-s400x300-128675-580.jpg
 
Last edited:
Har själv aldrig testat. BATMAN AWAY!

Challenge_accepted_Red_pancake-s400x300-128675-580.jpg

Menade att windows är så lätt att installera att jag lovar att jag skulle kunna lära en 3 åring som inte ens fattar vad de står när man installera de att göra de utan några problem ^^
 
exakt

Windows har förstört dator världen genom att göra saker så lätt att folk inte klarar av att försöka ens

Okej, jag failade med Gentoo. Antagligen för att jag är en riktig noob inom linux världen. Lyckades fram till att mounta sedan så gav jag upp ;).
 
Okej, jag failade med Gentoo. Antagligen för att jag är en riktig noob inom linux världen. Lyckades fram till att mounta sedan så gav jag upp ;).

Lite klurit faktiskt eftersom man måste bygga sin egen Kernel o lite roliga saker :)
 
Back
Top