• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Blev hotad för max 40 minuter sen

Status
Not open for further replies.

Dante

silentdefender
Reaction score
21
Jag ska börja med att säga att där jag bor så är det runt 80-90%+ invandrare... Jag bor i Vivalla och det ligger i Örebro

Anyway...

Min mamma sa till mig att köpa "lasange? plattor" hon glömde säga till min store bror att köpa....

Sen tog jag på mig kläderna och tog min mobil med mig som vanligt så klart sen jag fick som en flashback vad min kompis sa i skolan, "grabbar walla igår blev hotad och två ho*ungar hoppa på mig och försökte ta min mobil, sen de fuc*ing bet mitt bröst"

Asså jag är inte rädd att bli hotad eller nåt, är inte rädd i Vivalla, eller någon annanstans men asså det är min mammas mobil och om nån baxar den så är det helt kört med mig så jag la den i jackfickan och 50 kr till plattorna, sen när jag hade köpt och hälsat på min pappa som äger cafet i centrum, gick jag, var som runt 200meter ifrån cetrum i ett mörkt ställe där alla som drogar ute, drogar där eller röker eller till och med har sex... Så såg jag 2 grabbar ute i snön som var ganska hög, man såg att de försökte gömma sig.... Som jag sa jag är inte rädd så jag bara gick, men runt 3 sekunder efter när jag var framför dem, så ropa en kille och sa "ey har du en mobil?" jag sa nej yao

sen sa han "du ljuger" jag sa till han då, ee ljuger ljuger, jalla måste hem

efter som två sekunder så sa han "din hor* du ska igenstans ge mig din mobil"

jag blev arg då... jag sa, på gud om jag hade tid skulle jag knu**a dig och din ho* kompis

han gick fram till mig öga mot öga och sa "din ho*unge vad säger du"

jag säger ho*unge till dig, går det bra med det eller? annars kan byta till värre ord nik emó

hans kompis sprang runt mig(bakom mig) och tog fast mig,(hålde mig)

jag sa du vet om jag känner mig hotatad du vet väll vad som kommer hända?

han sa "nej men du kommer säkert knu**a din mamma"

jag sa "nee kommer skära av din ku* så du inte kommer kunna knu**a din mamma"

sen gick jag efter min "kniv"(hade igen men rota bara i min backficka, han sa "vad fu*k har du"

jag sa något som kommer göra skit ont

hans kompis släppte mig och gick iväg, och han sa "vänta bara din fuc*ing kurd" och gick iväg samma håll som hans kompis, jag tog upp packetet där plattorna va i och gick hem som inget hände...

Varför jag gör denna tråd? Jo för att få folk inse att var är du bor kan man bli hotat/skadad/dö, jag är känd i vivala för många olika anledningar...

Kan säga några

1. Skönaste killen i hela Vivalla skolan

2. 90%+ känner mig i Vivalla skolan

3. min pappa äger Caffe Vivalla

4. alla kallar han "amó" det betyder farbror
och vi är kristna, de respekterar mig och min familj och alla andra, vi alla behandlar varandra som en stor familj.. till och med dom man inte känner..

Jag kunde alldrig tro att detta skulle hända mig, asså har hänt flera gånger fast då är det dom man har känt nångång eller känner

Eftersom det är 80-90% invandrare och du gick till ett ställe där det delas knark/droger/osv så är du förvånad att det hände?

Jaha?
Vad var meningen med denna tråd då?
Att till och med barnet till maffiabossen eller w/e kan bli hotad?
Lät iaf som du kände maffian och allt möjligt skit när jag läste.

Om man inte tror det finns en chans att någon lägger en hand på en vid en gränd med knarkare så är man fan naiv.
Och det är nara fegisar som tar till kniv, även om du inte hade en så kan du nog få skit för det nu.

Lol vad konstiga idioter :S
Du verkar inte vara som dom, du verkar va rätt så shysst och inte håller på som de. Hoppas någon kommer cutta deras tånaglar någon vacker dag.

Asså det var snabbaste vägen och jag tar den vägen varje dag, sen asså är inte son till en maffia boss, vår familj asså sjävla Cicek famoljen är känd bland syrianerna, asså drar upp mycket nu men allt är sant, vi hade en mycket känd biskop som blev matförgiftad/mördad asså vi är kända bland folket, och i Vivalla, asså med kniv saken, vad skulle jag göra? vill inte ha nån jugges tänder i mitt bröst lol :P

och sen aa asså alla gillar mig, eallafal alla som har träffat mig, jag är schyyst, jag slår inte nån som säger saker till mig, hänt att folk säger lak ahoo din stor näsa osv... jag driver bara med dom, och säger som din håriga mattfabrik(kurder) eller nåt eller gå och är banan med ris(somalier)

HAhaHAHA bästa historia !!

DET KAn INTe HEnDA Mej !!!

Hänt mig också
Hade varit på fest i en stad som ligger 4 mil ifrån där jag bodde så självklart skulle jag ta bussen hem (Läs nedan varför). 4-5 minuter efter jag hade börjat gå imot stationen kommer 4-5 personer som jag först trodde jag kännde så jag kollade rätt mkt åt deras håll för o se ifall det var amir, o 2 polare til jag kännde men det var det självklart inte. Grabbarna flippade ur o börja dra kniv o skit. Jag sa självklart att jag trodde att dom var ett par polare som jag hade träffat på festen jag vart på. Dom började veva o hota o skit, slutade dock med att ett par "Nattvandrare" eller va dom kallas kom o sa att dom skulle ringa polisen etc. klockan var la runt 1-2 på natten. (skulle ha sovit hos han som hade festen men det kom folk jag inte hade varit den snällaste imot så jag bestämmde mig för o ta bussen hem).

M3n vi SLOR han va??? han kaxa ja ska seja til min polare han e stor o biff ok venta ska bara smsa fast ja sejer at jag inte ha telfon

ejj han kompis va nestan rett !! han seja du ska springa till MAMMA haha men du springa till OTLAND!!!

Sånna liknande hot händer tyvärr runt 1 gång i månaden för mig på ett eller annat sätt.

Dock har jag aldrig blivit av med min mobil:P

det henda til mej oxå men ja seja bara nåra namn sen de seja "FELÅT JA VISTE INTE"

Detta är min 8de år i sverige och det har aldrig hänt mig eller någon jag känner..

Oni,
Du ska veta att det spelar ingen roll vilket land du kommer ifrån, det finns värre svennar ska du veta;)

Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back