• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Computer hjälp

Men förfan, Minesweeper var en liknelse. Att den klarar spel från 2004-2006 säger ju hur dåligt grafikkortet faktiskt är.

okayguy.jpg


CPVo2.png
 
abes800, du visar bara att du är mindre mogen om du ska svara som en jävla snorunge, right?

Tillbaka till topic, annars kommer Deavz och äter er :(
 
Hur mycket vill du betala för en dator ungefär?
Vad tycker du annars om denna: HP Pavilion h8-1125sc Kraftfull station�r dator med klass 1-grafik!
Jag har den och kan spela battlefield 3,skyrim,la noire och såklart call of duty på högsta grafiken 1680x1050 utan probs

Jävligt najs om det hade varit 560Ti, fast snubben/ungen(?) letar ju efter en dator i 5000krs klassen.


omg! jag pallar fan inte köpa delar det är skit jobbigt och tråkigt kan inte så mycket om datorer så pallar inte.


vill köpa en data dirrekt :D och börja spela på den dirrekt :D

Mr.PC Computers
värkar vara bra eller? Operativsystem kan man fixa själv men behöver man Firewire och wlan????
Vad ska du med firewire till? WLan behöver ju inte vara inbyggt. Jag kör själv med en sån här adapter: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4025289
Fungerar utmärkt.
 
Kass processor. Skulle hellre beställa en dator i delar för man får mer prestanda för pengarna..

Finns att tillägga att det finns hur många guider som helst för att hjälpa en också.

@TS
Värdelös processor, du kommer inte klara mycket med den. Kör med en i5-2500K istället..
 
Kass processor. Skulle hellre beställa en dator i delar för man får mer prestanda för pengarna..

Edit: Såg att någon länkade den här datorn Mr.PC Computers och undrar varför du inte vill ha denna istället för dom du tänker välja?

oj skrev fel jag menade Mr.PC Computers eller den andra!

men den har helt okey grafik kort?
 
oj skrev fel jag menade Mr.PC Computers eller den andra!

men den har helt okey grafik kort?

Ja grafikkortet är helt okej och ska nog klara av de flesta spelen som finns ute. Dock vet jag inte om den klarar av att maxa de dock.
 
aja TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN!<3 det blir Mr.PC Computers :D :D


tror ni att det går beställa den om typ 3 dagar eller kommer priset blir dyrare?
 
Själv tror jag att priset kommer vara detsamma så länge de har datorerna i lager. :p
 
teh retard@ du är säkert som alla andra p12 leker bakom skärmen och tror att du är nått din mes ska trycksparka dig.. eller är du typ 20 bast och sitter vid datan 24/7 inget liv inga kompisar

btw är 17 :D
Jag är inte 20, men jag kan åtminstonde stava..
 
hoppas du köper nu en bra dator som håller länge :p
 
jag menar senare när den inte börjar klara av nåra spel med bra bild på spelet :D
 
Vad finns det att uppgradera? Grafikkortet är ju ändå bra.

Är det med gott samvete som du påstår att ett HD6570 är bra? Är grabben ute efter en HTPC eller speldator?

Och en i7 2600? Haha, skämtar ni?
 
Han är ute efter en speldator för 5000kr och du får inte så mycket bättre om du nu inte köper en dator i delar. Vad är det för fel på i7-2600?
 
Han är ute efter en speldator för 5000kr och du får inte så mycket bättre om du nu inte köper en dator i delar. Vad är det för fel på i7-2600?

Felet är att han vill ha en SPELDATOR och ska man ha en speldator köper man inte i7 2600(K) utan man köper i5 2500K eller lägre om budgeten är liten (eller AMDs motsvarande).
Och en dator med HD6570 är ingen speldator, hur stark processorn än är.

Vill man ha en speldator finns det absolut INGEN logik bakom att köpa ett HD 6570.

Fel saker prioriteras, pengarna läggs på fel ställe; värdelös balans
 
Back
Top