• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Daxvax, hur fan får jag bort det?

Zisly

Intermediate OT User
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,338
Reaction score
120
Lekte lite med daxvax innan jag duschade, vilket var kul. Märkte dock att skitet inte ville tvättas bort med schampo. Har kört 3 omgångar nu, det vägrar lämna mitt hår.

Är det någon här som använder detta helvetesvax som vet hur jag får bort det utan att förstöra håret helt?
 
Lekte lite med daxvax innan jag duschade, vilket var kul. Märkte dock att skitet inte ville tvättas bort med schampo. Har kört 3 omgångar nu, det vägrar lämna mitt hår.

Är det någon här som använder detta helvetesvax som vet hur jag får bort det utan att förstöra håret helt?

Det går bort om du tvättar håret typ 10 gånger och varje tvätt i håret typ 5 min xD med schampoo och allt :D
 
Nästa gång tycker jag du ska prova att Inte använda det.. Fan det sjukaste skit man kan slänga i håret, haha!

När jag var 15 så hade jag en polare som tog så extremt jävla mycket daxvax att det var som ett skämt.. Tillslut sa hans frisör att han måste sluta använda det, eller så skulle hans hår falla av..
 
Det brukar försvinna lättare om du har det i typ 3-5 dagar sen tvättar håret
 
Lyssna nu på killen som använder daxwax varje dag:

Tvätta bort det med diskmedel, funkar bra.. efter det kör balsam eller wtf..
om du ska fortsätta använda daxwax köp deras schampo. det tar bort waxet direkt
 
Fortsätt att duscha två gånger om dagen eller tvätta bara håret noga, det kommer att ta några dagar..
 
Blir väl att fortsätta tvätta håret. Jag är inte så sugen på att testa diskmedel dock :p
Efter att ha googlat lite så verkar jag inte vara den enda med detta problem lol
 
Hade det förut när "fjortis" tiden var inne för mig. :p
inte kul massa jävla vita kluttar i håret.. mysit
 
Försök att använda schampo, balsam, diskmedel.
Börja med diskmedel när du har torrt hår och låt håret vila i typ 2-5 minuter och sen kan du tvätta bort det. Sen vänta tills håret blir torrt igen och om det inte är mycket kvar ta schampo och balsam och tvätta med det :p


Edit: Glömde skriva att varmt vatten borde du använda också
 
eller koka vattnet.. det funkar hur bra som helst iallafall till å ta bort waxet från händerna :p
var försiktig nr du använder det till huvet =)


Men du är blir ju bara dumare och dumare. Deras schampoo finns på deras online store. och lägg ner håll på.. fjant.

är du seriös? vad fan spelar det för roll vart schampot finns? Någon sin hört talas om att beställa saker gemon internet? damn mannen folk har rätt du är ju fan en aning efter
 
Vad ska Zisly med det där "special" schampot till om han inte tänker andvända det mer sen? :p
 
Vad ska Zisly med det där "special" schampot till om han inte tänker andvända det mer sen? :p

Om han någonsin får för sig att använda daxvax igen är det väl en bra sak att ha om man vill få ut det fort.
 
Jag tror inte att han vill använda det mer när det är så svårt att få bort :p
men ifall han ska börja använda det so jo då är det ju smart :)
 
Om han någonsin får för sig att använda daxvax igen är det väl en bra sak att ha om man vill få ut det fort.
Kommer aldrig använda det där igen. Brukar faktiskt aldrig ha vax i håret, jag var bara lite nyfiken på det då brorsan använder det. Aldrig igen xD
Om jag börjar köra med vax så får det blir något som faktiskt går att tvätta ur håret någorlunda lätt utan en massa specialprodukter.
 
d-fi-grn_77017581.jpg

håller som fan o lätt o tvätta ur
 
@up
är det starkt? har den blåa fast den funkar ej som den ska Xd

har oxå maria nilla "strong" vilket suuuuuger
ända vaxet som är starkt är nog den röda dax vaxet :s
 
@up
är det starkt? har den blåa fast den funkar ej som den ska Xd

har oxå maria nilla "strong" vilket suuuuuger
ända vaxet som är starkt är nog den röda dax vaxet :s

Då kan du inte ha testat många.
 
Back
Top