• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Daxvax, hur fan får jag bort det?

I alla fall, skitet är ur håret nu. Det blev att tvätta det med schampo ett par gånger så försvann limmet.
 
Att det var så många fjollor här trodde jag faktiskt inte. Hålla på o lägga klet i håret för att få det att se "bra" ut, sånt som töser håller på med.
 
Håller med, enda nackdelen är väl att vaxet rinner ur så fort håret blir fuktigt eller blött.

Ja tyvärr. Dock är det formbart hela tiden, men ändå inte "stelt" (som det blir med daxvax)

@up , sant och det blir vita klumpar :S

Vita klumpar? Lägg en klick i handen, smeta runt det mellan dina händer (som du värmer händerna), kleta ut det i håret sen. Det blir absolut inga vita klumpar för mig
 
Ja tyvärr. Dock är det formbart hela tiden, men ändå inte "stelt" (som det blir med daxvax)



Vita klumpar? Lägg en klick i handen, smeta runt det mellan dina händer (som du värmer händerna), kleta ut det i håret sen. Det blir absolut inga vita klumpar för mig

Det blir vita kluttar fall du glömmer att duscha håret efter en skoldag eller jobbdag w/e.. plus det beror på vilket Urban produkt du har. har någon med friction.(sry engelska) som ska tydligen fixa så det lätt går upp och inte går ner och blir typ nörd lugg men aha fifan. kan hända saker med urban de
 
@up
är det starkt? har den blåa fast den funkar ej som den ska Xd

har oxå maria nilla "strong" vilket suuuuuger
ända vaxet som är starkt är nog den röda dax vaxet :s

japp den gröna är sjukt mkt bättre än blåa. har också det blåa och gör absolut ingenting än glans och fettigt.

urban är sjukt dåligt imo

nilla luktar ganska gott var jag kommer ihåg. men har för mig en frisör sa till mig att dom hade gjort om det så det luktar inte lika gott längre. haha
 
Back
Top