• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

De Praatgroep

TXP

Member
Joined
Oct 28, 2007
Messages
88
Reaction score
7
Jullie weten waarschijnlijk allemaal wel wat je hier kunt posten:
- Dingen die irl zijn gebeurd
- En andere dingen waar je graag over wilt praten


Regels:
- Zelfde als Dutch Forum en OTland.net forum natuurlijk
- Niet schelden/flamen
- Het niet verkloten
- Het gezellig houden
 
ah gast dat meen je niet hea jij ook al? en heb jij ook toestemming van Tythor Zeth gekregen hiervoor?
 
nou ja hoe gaat het met iedereen hier? :p
alles goed? waar woont iedereen op dit moment? :p

ik woon nu in almere maar ben op zoek naar me eigen huis in amster of er omheen.
 
4 jaar jonger :/ ben 16 mei jarig.

Edit: anders zoek je op google voor een kaart van gelderland.
 
Hoe oud ben je al dan?

Ik woon in gelderland >> Eefde dat ligt boven zutphen.

ik woon ook in gelderland >CUlemborg.. maar uh heb een probleem



Me "Vriendin" is mij steets aan het bellen waarom ik het heb uitgemaakt, ik zeg omdat ik niks meer voor haar voel, duidelijk toch? maar ze gaat door

Nu staat mijn oudste zus aan haar kant om dat het de zusje is van haar man, en als het met zijn zusje slecht gaat gaat de huwlijk ook slecht wat moet ik doen? verkering krijgen terwijl ik niks meer voor haar voel of?
 
Even wat duidelijkheid jouw 'zus' is getrouwt met de broer van een meisje waar jij verkering mee had?
 
Last edited:
haha mokker zeg dat wijf kanker op :p

het zou niks moeten doen met jou zus der huwelijk omdat ze zijn getrouwd voor liefde en als hun huwelijk voor dit stom shit niet goed gaat dan heeft die man geen gevoelens voor je zus....
 
haha mokker zeg dat wijf kanker op :p

het zou niks moeten doen met jou zus der huwelijk omdat ze zijn getrouwd voor liefde en als hun huwelijk voor dit stom shit niet goed gaat dan heeft die man geen gevoelens voor je zus....

dat vind ik ook!, hij houd van der maar als zijn zusje verdrietig is word haar broer sagerijnig dus hij reageert het op me zus af terwijl het niet zijn bedoeling is hij is zeg maar dan snel ontflambaar. daarom staat ze aan haar kant.. maar ze wil het liefst dat ik weer verkeering met haar krijg
 
dat is best wel k*t, ik woon btw in duiven>gelderland (vlakbij arnhem voor degene die het niet weten.
 
ja maar iedereen kiest zijn of haar eigen liefde het is niet alsof je zus gedwongen is om met hem te zijn dus waarom zou jij dat wel moeten? =>
 
Ja, je moet je eigen keuzes nemen als je geen verkering met haar wilt dan doe je dat ook niet...
 
Ja, je moet je eigen keuzes nemen als je geen verkering met haar wilt dan doe je dat ook niet...


Ik heb eergistern met haar gepraat maar op school lult ze dat ik haar heb bedreigt dat ik haar inelkaar zal slaan als ze me niet oraal bevredigd, ik heb inmidels aan aanklacht bij de politie gedaan en binnen 5 minuten had ze bekent dat het nep was om mijn aandacht te trekken, ze had het gedaan zo dat ik slecht uit zou zien en dat geen meisje verkeering met me wilt.. ik probeer te eisen dat ze in therapy moet maar volgens de politie kan dat niet
 
Back
Top