• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

De Praatgroep

TXP! Dit valt me van je tegen!
Eerst zeg je op otafns.net, Otland is egt een slap aftreksel, egt nix waard en nu maak je hier zelfs een topic! Omg, jij bent vaag...
 
Kom je daarvoor hier heen om dat te zeggen?

Maar het is een beetje inactive omdat de meeste nederlanders op fans zitten.
 
Last edited:
Hoi,

Zit nu in het vierde jaar van vmbo-bb en ik moet nu de examens doen
dat zijn kijk - luister examen, mondeling examen en schriftelijk examen gelukkig moeten wij die op de computer maken in mei ofso.

Had een poosje geleden kijk - luister examen van nederlands/engels
ik heb wel goede cijfers gehaalt een 8 voor engels en 7 voor nederlands ongeveer. Je moet dan naar zo'n documentaire kijken en daar krijg je dan vragen over dat was opzicht wel te maken, maar je moet wel goed opletten.

Ik heb vandaag mondeling examen van engels gehad ik was wel een beetje zenuwachtig ik moest 10 min vertellen over mijzelf en hobby's en een van de twee boek verslagen, maar moest al halvewege stoppen :p omdat het al tien minuten waren dus dat was wel easy.

En nu moet ik woensdag de mondeling examen doen voor nederlands en dat is wel moeilijker dan engels omdat je meer verslagen hebt en je hebt dan ook meer vragen.
 
Hoi,

Zit nu in het vierde jaar van vmbo-bb en ik moet nu de examens doen
dat zijn kijk - luister examen, mondeling examen en schriftelijk examen gelukkig moeten wij die op de computer maken in mei ofso.

Had een poosje geleden kijk - luister examen van nederlands/engels
ik heb wel goede cijfers gehaalt een 8 voor engels en 7 voor nederlands ongeveer. Je moet dan naar zo'n documentaire kijken en daar krijg je dan vragen over dat was opzicht wel te maken, maar je moet wel goed opletten.

Ik heb vandaag mondeling examen van engels gehad ik was wel een beetje zenuwachtig ik moest 10 min vertellen over mijzelf en hobby's en een van de twee boek verslagen, maar moest al halvewege stoppen :p omdat het al tien minuten waren dus dat was wel easy.

En nu moet ik woensdag de mondeling examen doen voor nederlands en dat is wel moeilijker dan engels omdat je meer verslagen hebt en je hebt dan ook meer vragen.

Hey veel succes er mee!
Ik doe vmbo -t, heb ook al een paar examens, vandaag nederlands mondeling gehad, 8 daar voor.
En voor al m'n school examens sta ik ongeveer voor elk vak 7.5 - 8 gemiddeld, dus ik ga zeker met een goed gevoel mn centraal schriftelijk in!

Love & Hugs,
Denise
 
Hey veel succes er mee!
Ik doe vmbo -t, heb ook al een paar examens, vandaag nederlands mondeling gehad, 8 daar voor.
En voor al m'n school examens sta ik ongeveer voor elk vak 7.5 - 8 gemiddeld, dus ik ga zeker met een goed gevoel mn centraal schriftelijk in!

Love & Hugs,
Denise

Bedankt, jouw cijfers zijn echt goed terwijl ik nog geen cijfers terug heb gekregen. :(
Ik doe basis dus dat is ook makkelijker dan wat jij doet.
 
Als je een server wilt downloaden dan kan je die vinden in de download section je kan daar ook mapeditors vinden en anderen dingen die je kan gebruiken voor je eigen ot.
 
wtf ??

ich spreche nur deutsch >D
sie wollen auf em (fussball) verloren XDD

guten mal & viel gluck

xDD
 
ach, als tog iedereen overstapt dan kom ik hier ook wel >.>

SirNuX~
 
Back
Top