• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

"De Wietgroep"

Ik smoke GEEN Wiet
Ik blijf graag gezond
Ik ben 16 voor de mensen die het willen weten
Ik heb wel 2 planten voor verkoop staan ;) verdient wel goed en tot 3 is toegestaan in een gezin!
 
Toegestaan is het zoiezo niet, het valt altijd nog onder het gedoogd beleid.

Zolang je 2 planten (of minder) buiten heb en 3 planten (of minder) binnen dan heb je een lage kans om gepakt te worden, en meestal worden dan alleen je plantjes afgenomen. (Meestal alleen bij geklaag van buren ofzo).

Ook slaat het "Ik blijf graag gezond" gelul nergens op man, wiet verslecht niet je conditie, ik heb een goede conditie en ik rook vaak wiet.
 
Toegestaan is het zoiezo niet, het valt altijd nog onder het gedoogd beleid.

Zolang je 2 planten (of minder) buiten heb en 3 planten (of minder) binnen dan heb je een lage kans om gepakt te worden, en meestal worden dan alleen je plantjes afgenomen. (Meestal alleen bij geklaag van buren ofzo).

Ook slaat het "Ik blijf graag gezond" gelul nergens op man, wiet verslecht niet je conditie, ik heb een goede conditie en ik rook vaak wiet.

Ben je dom ofzo? Wat denk je dat wiet goed voor je is? Je conditie heeft er misschien weinig mee te maken maar het is zeker niet gezond voor je.
 
Bob houdt van Aids geloof ik. Ik vind het eigenlijk wel grappen dat mensen zeggen dat ze niet gaan roken of wiet smoken, omdat het slecht voor je is. Dat terwijl alcohol net zo slecht is (of misschien nog wel slechter).

Alcohol is slechter inderdaad :)
 
Wiet is beter dan Sigaretten^_^
Ik doe allebei, afentoe is het wel leuk hoor =)
(Behalve als je bad gaat..)
 
ik rook niet puur dat klopt maar k rook nooit zonder wiet
ook niet om stoer te doen 1e keer was puur uit interesse + ik hoorde dat de sex ermee beter is lol :p(vanwege t stoned zijn)
Mijn vader blowde veel wat sommige mensen ook eerder tot blowen brengt tis een beetje erfelijk bepaald:p
kzeg je wiet roken is lekker(niet verslaafd), Maar als je niet meer stoned word of tevaak doet ga je t op een dag haten..
 
ik rook niet puur dat klopt maar k rook nooit zonder wiet
ook niet om stoer te doen 1e keer was puur uit interesse + ik hoorde dat de sex ermee beter is lol :p(vanwege t stoned zijn)
Mijn vader blowde veel wat sommige mensen ook eerder tot blowen brengt tis een beetje erfelijk bepaald:p
kzeg je wiet roken is lekker(niet verslaafd), Maar als je niet meer stoned word of tevaak doet ga je t op een dag haten..

Dat klopt helemaal.
... sex terwijl je stoned bent haha, goeie idee haha.
En idd, stoned zijn voor een keertje is leuk. Maar elke dag doen raad ik je af, je maakt daardoor je leven echt kapot. binnen te kortste tijd ben je echt verslaafd en heb je het elke dag nodig. dat is natuurlijk ook niet goed. Keertje is leuk ;)
 
Back
Top