• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dracos MCing

OZKL

Active Member
Joined
Oct 10, 2009
Messages
2,151
Reaction score
45
Location
wat
Dracos @ Stendum, same ip, same time.

Ban pl0xiz.

No proof, just ghost 'm
 
Hahahahhaa, snubben borde växa upp och göra sig av med Pokémonkorten

Hahahahaha, snubben fattar inte att Pokémon kort är ute, och verkar behöva spendera mer tid i skolan och mindre tid vid Tibia.

jävla p12er som fortfarande rättar till någon för en jävla bokstav, förfan skärp er

Bokstaven är viktig, skulle alla sär skriva skulle det existera många fler "personer" som Erdamonia än vad det redan existerar... ^_^
 
behöver han spendera mer tid i skolan för han stavade fel på pokémon? korrex du borde spendera lite mer tid UTOMHUS tönt
 
Bokstaven är viktig, skulle alla sär skriva skulle det existera många fler "personer" som Erdamonia än vad det redan existerar... ^_^

Du är nog inte rätt person att prata om särskrivningar.
 
För det första så spelar jag inte tibia. För det andra så tycker jag att du som ska skaffa dig ett liv Pokémon tönt!

Mitt liv involverar Pokémon i högsta grad :). Men till skillnad från dig, lyckas jag involvera fler saker i mitt liv mer än Pokémon.

@Vamuha det stavas särskriva inte sär skriva. Gör om gör rätt.
 
Du försöker för mycket, jag kommer inte skriva nånting mer i den här tråden. Om du är så intresserad av att stava så kanske du inte skulle hoppat av skolan i fjärde klass! Förresten så kan man inte starta en mening med ordet "OCH"
 
Mitt liv involverar Pokémon i högsta grad :). Men till skillnad från dig, lyckas jag involvera fler saker i mitt liv mer än Pokémon.

@Vamuha det stavas särskriva inte sär skriva. Gör om gör rätt.

ditt liv involverar pokémon? hur gammal är du? 7? looool
 
Du försöker för mycket, jag kommer inte skriva nånting mer i den här tråden. Om du är så intresserad av att stava så kanske du inte skulle hoppat av skolan i fjärde klass! Förresten så kan man inte starta en mening med ordet "OCH"

För första gången tar du ett vettigt beslut.

ditt liv involverar pokémon? hur gammal är du? 7? looool

Japp, vad vill du komma fram till?
 
Back
Top