• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

ElfBot??

Jadu, du får använda Neobot, Ngbot eller ghostbot.

Alternativt kan du ju använda blackd tools också som verkar vara så mycket seriösare än vad LoW någonsin kommer att bli..

Tur är ju att jag hostar några av dom gamla Elfbot och Ngbot clienterna då ;) Hemsidan ligger i signaturen :)
 
eller så väntar vi till någon bildad börjar uppdatera elfbot bara?
 
Slutat uppdaterat, samma med NG

Slutat uppdaterat, samma med NG

Ekx slutade helt tvärt att uppdatera Elf ett tag efter att Neobot kom till. NG blir uppdaterad hela tiden, så det är inte sant.


virus i varenda dock, trist

Menar du min så vet du inte vad virus är ... Ladda ner den senaste Elfbot eller NG releasen från Tibiabot.com så ser du att det är EXAKT samma.
Och alla är så, förutom 3.9 - Tibia 7.6 som jag inte kan säga säkert är original.

Kom med konkreta bevis innan du anklagar folk för saker..
 
Eller så använder man ingen bot :)

Annars finns ju alltid gratis botten "Autobot" :)
 
Ekx slutade helt tvärt att uppdatera Elf ett tag efter att Neobot kom till. NG blir uppdaterad hela tiden, så det är inte sant.




Menar du min så vet du inte vad virus är ... Ladda ner den senaste Elfbot eller NG releasen från Tibiabot.com så ser du att det är EXAKT samma.
Och alla är så, förutom 3.9 - Tibia 7.6 som jag inte kan säga säkert är original.

Kom med konkreta bevis innan du anklagar folk för saker..

Ladda ner nyaste elfbot sen försök starta den så ska du få se, "trojan, tracking exe", Har testat de 5 senaste så jag har "konkreta" bevis.
 
Back
Top