• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

lungt pojkar! lugn! Fjortisarna utrotar sej själva! :D

ha ni inte hört? dom har hittat cancerframkallande medel i smink ;)
nu är det bara att vänta å låta smiket göra jobbet åt oss =D
 
haha, om det skulle varit sant realsoft, det hade varit magiskt! ;p

Skulle vara konstigt om det inte var "sant". Varje dag kommer ju forskare med skit om att man får cancer från det där och det här.
 
Skulle vara konstigt om det inte var "sant". Varje dag kommer ju forskare med skit om att man får cancer från det där och det här.

omg du äter väl förfan inte sallad? dom antog den pullade cancer i dej under 2003


Jag tog friheten av att ta ut en hint från Aftonbladet..
41755181.png




Edit
URSÄKTA!!!! Verkligen, förlåt mej!! jag gav fel bild... denna skulle det vara =(

73491555.png
 
Om de nu vore så cancerframmkallande så borde dom fan dö på en dag så jävla mkt som dom har på sig ! xD
 
omg du äter väl förfan inte sallad? dom antog den pullade cancer i dej under 2003


Jag tog friheten av att ta ut en hint från Aftonbladet..
41755181.png




Edit
URSÄKTA!!!! Verkligen, förlåt mej!! jag gav fel bild... denna skulle det vara =(

73491555.png

Hör ni? Aftonbladet skrev det så det måste vara sant.
 
omg du äter väl förfan inte sallad? dom antog den pullade cancer i dej under 2003


Jag tog friheten av att ta ut en hint från Aftonbladet..
41755181.png




Edit
URSÄKTA!!!! Verkligen, förlåt mej!! jag gav fel bild... denna skulle det vara =(

73491555.png

herregud, aftonbladet xD
 
Skulle vara härligt om de var sant, men då om de nu är de borde fan alla fjortisar ha cancer :p
 
Back
Top