• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

Glömde säga en sak om HanFjortisen xD
Den har gummisnoddar på benen och dom flesta ja ser har ofta blonda slingor :D
Dom Kryllar runt på min skola :mad:
 
Glömde säga en sak om HanFjortisen xD
Den har gummisnoddar på benen och dom flesta ja ser har ofta blonda slingor :D
Dom Kryllar runt på min skola :mad:

Banka in huvet på dom bara..

Fjortisar = Osäkra personer som inte vågar visa "sig själv" så dom beter sig som dom gör istället..
 
Ja, tyvärr stämmer det.
Kanske att det blev lite överdrivet och några tvistade lögner lades dit, men annars var det skottsäker fakta :p

KILL THEM ALL !
Finns redan för mycket -.-

Allt man ser på min skola är en massa 14 åriga töntar som bara klär sig i hel svart och går runt med plåster på armen, vilket är bara ditsatt för att få folk tro att de skär sig, vilket är väldigt patetiskt.

Iaf, det var väldigt bra text, var fick du det ifrån? (tvekar lite på att du skrev det)

/Limannen

Du syftar nog på EMOn....
 
emos, har jag inte direkt emot något. har kompisar som är "emos"(ja, ni skulle tycka dom va emos bara för han har svart hår HAHA). finns också jävligt snygga emos också, eller det kanske är mer åt "scene" hållet, men ändå ;]
Emo vs fjortis?
EMO WIN plx

Eller hur :p Inget fel på många av "Emo tjejerna" många är jävligt snygga faktiskt

Exempel på Emo:
emo_hair_11.jpg
 
Last edited:
@Simkal;
Kolla hans post efter Quaros:
Justeeee....jag glömde i min post, att jag menade emo's :p

Och du quaro, vilket problem jag hade med ditt ord "föredrarna":
Så jag tänkte, huh? vafan...hmm, vad är det nu? Så jag googla det, fanns inte :D Så jag fortsatte och läste, så förstod jag att du menade, "föräldrarna", hahah
 
ok :p men jag stör mig när fjortisar låtsas fulla av alkoholfri cider :S
 
Asså.. när det står fjortisar på titeln orkar man fan inte ens läsa skiten -_- fjollor som förstör samhället, skjut varenda fan säger jag! :p
 
Asså.. när det står fjortisar på titeln orkar man fan inte ens läsa skiten -_- fjollor som förstör samhället, skjut varenda fan säger jag! :p

Haru inte läst den?? Gör det då!!!!!!! Den e fan epic :D
 
Grabbar, vi drar till club fjööörtiZZZz. Hörde att dom har den bästa 0.000001% ölen där! VI DRICKER OSS FULLA!
 
Grabbar, vi drar till club fjööörtiZZZz. Hörde att dom har den bästa 0.000001% ölen där! VI DRICKER OSS FULLA!
De som drar ditt och dricker sig fulla på den där ölen är fan de tuffaste och hårdaste människorna på jorden såvida inte de är jävligt onormalt intoleranta mot alkohol. Ja, jag är seriös. Att dricka så mycket tills att blåsan sprängs för att försöka bli full är idiotiskt men ack så tufft och manligt.

Ont: Värsta jag vet är folk över 18 som klär och beter sig som fjortisar.
 
Back
Top