[France] [Custom / 7.4] Medivia Online - Pendulum [Friday, 1st of September 2017, 20:00 CEST]

Michawl

Banned User
Joined
May 26, 2016
Messages
74
Best answers
0
Reaction score
43
Thought the same. Haha...

I'm looking forward to join the server, seems like I missed a big cool server with multiple worlds all along.
If anyone wants to team up, let me know.
I guess it will be like 5-6 big teams at beginning. Mostly polish players ;)
 

Silverstone

aka Silent Reaper
Joined
Oct 19, 2007
Messages
259
Best answers
1
Reaction score
9
Location
Switzerland, Zurich
I guess it will be like 5-6 big teams at beginning. Mostly polish players ;)
Yeah, I'd prefer a non-Polish team. No offense towards players from Poland, but they'll either way end up speaking to only themselves and I will feel left out.
Since there's like 0.5% Swiss players, I'm just going for an English speaking team. If any team wants to take me in ;-)
 

Adde12345

Advanced OT User
Joined
Oct 12, 2015
Messages
480
Best answers
0
Reaction score
227
BOOSTMEISTERS RECRUITING


Anyone wanna have a bet who's gonna be the highest level tonight?
 

Decoy

Intermediate OT User
Joined
Feb 18, 2013
Messages
348
Best answers
0
Reaction score
113
Location
Holland
BOOSTMEISTERS RECRUITING


Anyone wanna have a bet who's gonna be the highest level tonight?
Don't masslog me again on Serpentine bro it will be to much adrenaline for me xD
 

Adde12345

Advanced OT User
Joined
Oct 12, 2015
Messages
480
Best answers
0
Reaction score
227
Don't masslog me again on Serpentine bro it will be to much adrenaline for me xD
Hahahahah biggest FAIL ever.

I still haven't decided what vocation to play this time...
 

sammy1

Intermediate OT User
Joined
Jul 24, 2009
Messages
209
Best answers
0
Reaction score
148
e de dags adde pgg
 

assassinho

Veteran OT User
Joined
Feb 24, 2009
Messages
4,658
Best answers
0
Reaction score
422
Location
utrecht
mex wtf you doing hahahaha we had such a laugh in ts;p die twice then run straight demona while battle is still going on and start exp;p less exp more fights. i know you want and need 120 but cmon help your team we hear they are mad on you for exp while they wanna fight..;p
 

Worr

Veteran OT User
Joined
Jan 23, 2011
Messages
1,383
Best answers
0
Reaction score
303
Location
Sweden
Hope someone is recording cams from this server. o_O
 

assassinho

Veteran OT User
Joined
Feb 24, 2009
Messages
4,658
Best answers
0
Reaction score
422
Location
utrecht
taze mex this was it? you sell char after 1 loss? just quit any ot.. I don't say such things fast. but if you take everything so serious and can't enjoy the game itself just don't bother playing, its the best for yourself and for others.
you do this on most ots nowadays..
Just play and enjoy or don't play.
 
Last edited:

MexOrNotMex

Advanced OT User
Joined
May 24, 2015
Messages
491
Best answers
0
Reaction score
221
we choose dont play why u make such a drama about it? are u stalker of us? if not shut up. We are just leaving the community, hopefully new era of teams will come.

Btw. selling 100~mage pm if interested.
 
Top