• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Free Items, Shadowcores Youtube

Cororlando

New Member
Joined
Apr 14, 2009
Messages
36
Reaction score
0
Hola soy Cororlando, un Master Sorcerer que juega este buen servidor, yo estoy regalando free items cada fin de semana o cada 2 fin de semana maximo (debido a la reunion suficiente dinero para todos o para mas jugadores).
Cada Vez que doy free items grabo todo y lo estare subiendo a Youtube, tambien subire Tutoriales de donde pueden subir de nivel o donde pueden sacar buena cantidad de dinero (Comentado en español).
Los que se suscriban a mi canal de Youtube tendran beneficios extra de los free items, y si hablan español y tienen TS3 mejor!.
Aun no he subido ningun video de Shadowcores, mañana empiezo con el primer video, los dejo con el link hacia mi canal y unas imagenes de unos items que di la ultima vez que regale items (21/10/12).

Free items 1.jpgFree items 2.jpgFree items 3.pngfREE ITEMS 4.jpg

Orlando Coronado - YouTube
Si algun GM tiene un problema con esto favor de cerrar este tema.

English.-
Hello I am Cororlando, a Master Sorcerer playing this good server, I'm giving away free items every weekend or every 2 max weekend (due to meeting enough money for all or more players).
Every time I give free items recorded everything and I'll be uploading to Youtube, Tutorials subire also where can you level or where they can make good money (Reviewed in Spanish).
Those who subscribe to my Youtube channel will have extra benefits of free items, and if you speak Spanish and have TS3 better!.
I have not uploaded any videos of Shadowcores, tomorrow I start with the first video, I leave you with the link to my channel and some pictures of some items I gave you last give away items (21.10.12).

Orlando Coronado - YouTube
If any GM has a problem with that please close this topic.

Portuguese.-
Olá eu sou Cororlando, um Master Sorcerer jogar este servidor bom, eu estou dando itens grátis todos os fim de semana ou a cada duas semana max (devido a atender dinheiro suficiente para todos ou mais jogadores).
Toda vez que eu dou itens grátis tudo gravado e vou fazer o upload para o Youtube, Tutoriais subire também onde você pode nível ou onde eles podem fazer um bom dinheiro (Avaliado em espanhol).
Aqueles que assine o meu canal no Youtube terá benefícios extras de itens grátis, e se você fala espanhol e tem TS3 melhor!.
Eu não enviou nenhum vídeo de Shadowcores, amanhã eu começo com o primeiro vídeo, deixo-vos com o link para o meu canal e algumas fotos de alguns itens que eu te dei última doar itens (21.10.12).

Orlando Coronado - YouTube
 
Back
Top