• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Frontline Vs Malmvagen Flippare

Apropå det, Slip. Japp det är sant och jag accepterar det faktist, men att ni ljuger om att Crypt Shambler,Gorsigoth osv att dom hjälpte oss när dom nu är i ert team är lite mysko, och dom var där innan battlet börja så det var helt enkelt ni som kalla dit dom så ni slapp bli så ägda. Fegt som fan och synd att ni inte kan spela utan noob chars och allt. Säger det igen, vi vann vi är bäst :D<3
 
Apropå det, Slip. Japp det är sant och jag accepterar det faktist, men att ni ljuger om att Crypt Shambler,Gorsigoth osv att dom hjälpte oss när dom nu är i ert team är lite mysko, och dom var där innan battlet börja så det var helt enkelt ni som kalla dit dom så ni slapp bli så ägda. Fegt som fan och synd att ni inte kan spela utan noob chars och allt. Säger det igen, vi vann vi är bäst :D<3

Ifall du snackar om ab - carlin så kallade ingen dit mig såg att folk dog i warmode så drog runt å xiva ;PPPPP

Men warmode igen =)
 
Warmode igen?:)) Visa att ni är bäst då, utan att ha spy's i vårat team. "Nehmen ahjo, vi ska spela fair ahjo".

Vi gav er så mkt pisk igår tills Ogge stabbade. Starta nu ett till war så ska vi se vem som får i sig;dd
 
How lame is this guys? C'mon, keep it English so I could understand and blame someone about something.
 
Warmode igen?:)) Visa att ni är bäst då, utan att ha spy's i vårat team. "Nehmen ahjo, vi ska spela fair ahjo".

Vi gav er så mkt pisk igår tills Ogge stabbade. Starta nu ett till war så ska vi se vem som får i sig;dd

Haha när gav ni oss pisk igår? I yalahar fick ni pisk och när jag stack hemifrån då ledde vi med 27 kills eller något, och Ogge har aldrig hjälpt oss förrenss igår om han nu hjälpte oss då? Ingen aning känner inte killen och han har aldrig sagt något till oss. Och ni har aldrig gett oss pisk, det är bara att inse fakta, ni kommer alltid att vara nivån lägre än oss.

Och ja, vi ska köra warmode igen och ni ska bli piskade som fan. Den enda killen i ert team som har något i huvet är fan Jakob. Säger bara GL HF and keep the noob chars out of the battles!
 
Asså Bert lilla Ljung, visst ni ledde med 27frags.
MEN efter waret i venore så skilde de 7.

Vi skulle tagit ikapp om inte Ogge trapat in oss alla o healat kezak.(; Men somsagt vi får se vem som vinner, GL säger ja bara HF kan ja inte påstå att ni kmr ha.
 
Asså Bert lilla Ljung, visst ni ledde med 27frags.
MEN efter waret i venore så skilde de 7.

Vi skulle tagit ikapp om inte Ogge trapat in oss alla o healat kezak.(; Men somsagt vi får se vem som vinner, GL säger ja bara HF kan ja inte påstå att ni kmr ha.

Va gullig du är, vet du varför ni tog igen? För att jag inte var med, dom har ingen annan commander i stortsätt. Och varför kommer vi inte ha kul? jag spelar för det är kul så jag kommer ha välidgt kul, alltid kul att döda folk som tror att dom är bäst :) Tid och plats vi är där.
 
Va gullig du är, vet du varför ni tog igen? För att jag inte var med, dom har ingen annan commander i stortsätt. Och varför kommer vi inte ha kul? jag spelar för det är kul så jag kommer ha välidgt kul, alltid kul att döda folk som är bäst :) Tid och plats vi är där.

såg att du skrev fel så fixade det åt dig :)
 
Va gullig du är, vet du varför ni tog igen? För att jag inte var med, dom har ingen annan commander i stortsätt. Och varför kommer vi inte ha kul? jag spelar för det är kul så jag kommer ha välidgt kul, alltid kul att döda folk som tror att dom är bäst :) Tid och plats vi är där.
hihohohoh tkr oxå de e kul att döda folk som tror dom e bäst, men vi ser juh! du var 216(?) och nu är du 202. Alltså vem tror han e bäst? JO DU!
 
Back
Top