• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Fylla å grejer

White Rabbit

sereniaot.org
Joined
Apr 12, 2009
Messages
239
Reaction score
11
Location
Sweden
Finns de nå skönare än att vara full? "klart saker som man gör på fyllan då" Ni fattar ;), Va tycker ni om att vara full, gillar ni?
 
Att sitta ner och öppna upp ölen/cidern or w/e, i lugn och ro, och sedan ha i vetskap om att man ska dra på en hemma fest, det är fan i mig enligt mig själv bättre än sex

ha d
 
Att sitta ner och öppna upp ölen/cidern or w/e, i lugn och ro, och sedan ha i vetskap om att man ska dra på en hemma fest, det är fan i mig enligt mig själv bättre än sex

ha d

låter soft
 
Att fisa är också ganska najs, när man väntat så länge på att äntligen kunna fisa
 
För det första vill jag säga, att det här var nog den absolut idiotiska tråden som skapats här om jag ska vara ärlig.
@JoccE/spice - Word!


OT:

Att skita efter att ha hållt sig flertal timmar, riktigt underbart.
Sex är definitivt härligare/skönare än en fylla, men eftersom du skapade den här tråden så misstänker jag som Jocce sa innan, att du är ett +-14 årigt pubertetsmongo som inte hunnit utforska ännu. :ninja:
 
Jag brukar dricka tills jag stupar och mår skit i dagar efteråt. Jag verkligen älskar att må skit :D
Ne, lagom existerar inte!
 
Jag jobbar på att ta reda på det. Jag intalar mig själv samt folket runt omkring att nästa gång, då ska jag ta det lugnt eller till och med hoppa över alkoholen. Nästa vecka ligger jag dock i sängen med hinken vid sidan om igen och mår skit. Jag antar att jag gillar att må dåligt då jag utsätter mig för detta varje helg.
 
Back
Top