• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Gymnasieval !

vafan väljer folk natur vetenskap för igentligen? Vad ska ni jobba med efter skolan? TRÄD?... omfg, ni kmr har typ 135123529038502 kr i studie lån att betala tillbaka
 
vafan väljer folk natur vetenskap för igentligen? Vad ska ni jobba med efter skolan? TRÄD?... omfg, ni kmr har typ 135123529038502 kr i studie lån att betala tillbaka

Du har nog missuppfattat något.
 
Jag längtar verkligen till gymnasiet, då slipper man alla töntar som inte kan ngt och som skiter i skolan. Dessutom går man med dom som vill gå samma som dig!
 
Kultur är inget att ha i framtiden precis, blir bara tråk.

Ekonomi däremot är alltid på topp, men då kanske du skulle gått Entreprenör istället för mer inriktning redan i gymnasiet.


Jag själv valde IT med en riktning på programmering. Går andra året på John Bauer, och jag stortrivs :)
IT på John Bauer
Kurser :
Programering A
Programering B
Programering C
Webdesign B


Vilken stad? :)

Själv går jag IT på John Bauer första året, riktigt nöjd med valet.
 
vafan väljer folk natur vetenskap för igentligen? Vad ska ni jobba med efter skolan? TRÄD?... omfg, ni kmr har typ 135123529038502 kr i studie lån att betala tillbaka


HAHAHA, du borde nog läsa på lite vad naturvetenskap linjerna erbjuder innan du bestämmer dig för att snacka skit om linjen.

Fysik,Biologi,Kemi,Geovetenskap,Astronomi,medicin

Kan du komma på något trevligt arbete som hör ihop med dessa saker?

Sjukt bra linje att välja ifall du planerar på att bli t.exläkare i framtiden iaf.

Jag längtar verkligen till gymnasiet, då slipper man alla töntar som inte kan ngt och som skiter i skolan. Dessutom går man med dom som vill gå samma som dig!

Det är inte så mkt mindre skolk i gymnasiet som i grundskolan:/
 
jag valde NTI IT som ligger i göteborg, nära nordstan.


sen ska ja plugga vidare på chalmers om ekonomi

Behöver man inte sjukt bra betyg för o plugga på chalmers? Det sa iaf vår studierådgivare xdd

OnT: Själv går jag första året på Teknik programmet och ska välja inriktning: programering i 2an :)
 
Behöver man inte sjukt bra betyg för o plugga på chalmers? Det sa iaf vår studierådgivare xdd

OnT: Själv går jag första året på Teknik programmet och ska välja inriktning: programering i 2an :)


Chalmers är en högskola?
Och det är olika svårt beroende vilken linje du väljer, vissa har företräde på vissa linjer osv.
(inte så jätte insatt i det)
 
Back
Top