• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Har en fråga angående Swedbank via ot

Byllan

Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
1,079
Reaction score
12
Location
SWEDEN
Är det möjligt att använda Swedbank som betalningsätt via en ot?

isåfall hur gör man någon som kan erbjuda ett .php script? :D

Tack
 
Ska du göra det får du faktiskt ta och göra det själv, OTs ska inte vara ett snabbt sätt att tjäna pengar på...
 
Varför inte bara PayPal? De tar inte så många procent så det inte är lönt haha
 
@korrex jag vill inte tjäna snabba pengar och jag vill hellre ha det via swedbank så slipper man överföra från alertpay

@ond jag har aldrig gillat paypal jag kommer inte göra det heller :D
 
Aa men det kommer ta år ju :D försökt leta på google också men har inte hittat lyckas jag skapa det ska jag fan inte sälja det bara för att jävlas med andra :D
 
Aa men det kommer ta år ju :D försökt leta på google också men har inte hittat lyckas jag skapa det ska jag fan inte sälja det bara för att jävlas med andra :D

Vi ska då göra script i ett år för att hjälpa DIG att tjäna pengar utan att göra någonting? Du kan inte ens php, vilket jag är säker på. Tror inte ens att någonvill ha swedbank ens.
 
Vi ska då göra script i ett år för att hjälpa DIG att tjäna pengar utan att göra någonting? Du kan inte ens php, vilket jag är säker på. Tror inte ens att någonvill ha swedbank ens.

Alltså jag har bara frågat om det är någon som har ett script och erbjuda inte att dem ska hjälpa mej med att skapa det Ja det kommer ta ett år för jag suger på php men jag ska göra så gott det går!
 
Gör det själv.
Vill du kunna utvinna nått från din server, oavsett om det är för egen profit eller pengar att hjälpa host, så får du helt enkelt göra det själv.

vet du nått om php, är du bara lat att inte äns försöka själv.
Jag kunde typ inget om php elr nått innan jag började bygga mestera hemsidan... men den blev ju både bra å säker i slutet utan någon som helst hjälp.
Å då använde jag ingen template elr nått... jag byggde helt från grunden.
 
Lär dig php grunderna och så kommer du lära dig allt annat senare
 
Gör det själv.
Vill du kunna utvinna nått från din server, oavsett om det är för egen profit eller pengar att hjälpa host, så får du helt enkelt göra det själv.

vet du nått om php, är du bara lat att inte äns försöka själv.
Jag kunde typ inget om php elr nått innan jag började bygga mestera hemsidan... men den blev ju både bra å säker i slutet utan någon som helst hjälp.
Å då använde jag ingen template elr nått... jag byggde helt från grunden.

Du skulle kunna behöva jobba lite på designen, annars är det väl bara att säga bra jobbat :)
 
Back
Top