• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Java Problem.

Fairywintah

RoHaN-OTs - Support and Mapper.
Joined
Nov 5, 2009
Messages
1,516
Reaction score
13
Jag har nu hållt på försöka återställa datorn men pappa vill inte så nu söker jag någon som kan hjälpa mig med java för det är det enda problemet värför jag vill göra det. Så java funka inte förut när jag avinstallera och installera typ 5 gånger. så gick in i regedit som någon på internet sa att jag skulle göra. nu när jag ska avinstallera så kommer detta upp.. irriterande som fan..

2qdqrs2.png
 
Det står ju vad du ska göra. "Kontakta supportpersonal eller paketets leverantör."
 
Men tror du jag ringer till JAVA? ... forget it. hellre väntar jag på någon som vet..
 
Du behöver väl inte ringa? Antingen så slänger du iväg ett mail eller så kontaktar du deras kundservice online.
 
Provat annan installations fil? Tanka om den igen eller tanka den från filehippo. Har du provat installera nått annat än java? går det?
 
Tror han fuckade upp någon system32 fil i regedit...
 
Bor du i närheten av hudik eller gävle?
Gör du de så kommer jag o installerar om din jäkla dator för 100kr ...

EDIT:
Och om du är rädd för Fake licenser eller nått så kan du få köpa en ÄKTA windows 7 eller Vista av mig för nån hundring använder inte alla mina ändå så.
 
Last edited:
Det jag undrar fall det finns nån dll fil och hur man fixar problemet?.. nån dator nörd som JoccE? :D
 
Skulle inte kalla det för Nörd, Utan kunnig funkar ganska bra oxå,
Jag menar vissa har lirat sedan Comandore64, å då lär man ha snappat upp en del på vägen.

Im a wannabe Nerd Herder (chuck)
 
Skulle inte kalla det för Nörd, Utan kunnig funkar ganska bra oxå,
Jag menar vissa har lirat sedan Comandore64, å då lär man ha snappat upp en del på vägen.

Im a wannabe Nerd Herder (chuck)

Jag satt o spela på Comandore64 en gång i tiden så jo

Nörd = Kan mycket och vill lära sig.
 
Tror du missupfatta mig Jocce
Jo det jag menade e att dem/vi som lirat comandore har ju snappat upp ett å annat på vägen 20år senare.
nörd e så nedvärderande å missupfattat, Isåfall e jag oxå nörd men gillar inte sättet det sägs på.
Så föredrar ordet kunning framför nörd,
 
Tror du missupfatta mig Jocce
Jo det jag menade e att dem/vi som lirat comandore har ju snappat upp ett å annat på vägen 20år senare.
nörd e så nedvärderande å missupfattat, Isåfall e jag oxå nörd men gillar inte sättet det sägs på.
Så föredrar ordet kunning framför nörd,

Skit i va folk tror :p Brukar säga att jag är dator nörd aka (i USA) Hacker

Hacker är inte nån som bryter sig in i datorer etc som alla tror utan de är nån som är intreserad av tekniken och vill/kan vet(a) hur de funkar.
 
Precis. JoccE är typen som är dator nörd och är otlands nörd :D haha xD
 
Precis. JoccE är typen som är dator nörd och är otlands nörd :D haha xD

Han är inte nörd på ngt sätt, det är du som är det som bara förstör för alla andra genom o Trolla i andras threads.
Försvinn från denna Communityn.
 
Back
Top Bottom