• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Java Problem.

Han är inte nörd på ngt sätt, det är du som är det som bara förstör för alla andra genom o Trolla i andras threads.
Försvinn från denna Communityn.

Vad är det du försöker komma fram till? JoccE har redan erkänt att han är en nörd.
 
Vad är det du försöker komma fram till? JoccE har redan erkänt att han är en nörd.

Okej, JoccE är nörd. Men jag är trött på Fairy~ :S

Trollar alla threads o förstör för alla andra hela tiden.
 
Okej, JoccE är nörd. Men jag är trött på Fairy~ :S

Trollar alla threads o förstör för alla andra hela tiden.

Säger sanningen. Du ragequita på Znote för servern var nere för en backup... jag trollar inte. trollar jag så säger jag bara meningar som inte har någon mening alls inom tråden. Kritik och skit kan hamna hos dig eftersom du är inte mogen att ha en server om du ska ragequita på hostern.. jag supportrar Znote inte dig som inte visste var Mac var.. -.-
 
Säger sanningen. Du ragequita på Znote för servern var nere för en backup... jag trollar inte. trollar jag så säger jag bara meningar som inte har någon mening alls inom tråden. Kritik och skit kan hamna hos dig eftersom du är inte mogen att ha en server om du ska ragequita på hostern.. jag supportrar Znote inte dig som inte visste var Mac var.. -.-

Vad fan börjar du snacka om Znotes servrar för nu då? Är problemet löst, vänligen stäng tråden. Ska ni vara som 5 åringar ta det i PM.
 
Säger sanningen. Du ragequita på Znote för servern var nere för en backup... jag trollar inte. trollar jag så säger jag bara meningar som inte har någon mening alls inom tråden. Kritik och skit kan hamna hos dig eftersom du är inte mogen att ha en server om du ska ragequita på hostern.. jag supportrar Znote inte dig som inte visste var Mac var.. -.-

Detta har ju ingenting med tråden o göra = troll.
Det hände inte ngt speciellt mellan mig o Znote... o du e inte hans advokat ellr ngt.
Jag vet vad Mac är men vad har det med saken o göra? ;o
 
Detta har ju ingenting med tråden o göra = troll.
Det hände inte ngt speciellt mellan mig o Znote... o du e inte hans advokat ellr ngt.
Jag vet vad Mac är men vad har det med saken o göra? ;o

Men idiot och idiot ovanför. Idioten ovanför ^. Problemet är inte löst men JoccE ska förmodligen hjälpa mig så ja det är 50% löst.
och sweddy. hade din post en meningen i tråden. nej...

Citat...
"Okej, JoccE är nörd. Men jag är trött på Fairy~ :S

Trollar alla threads o förstör för alla andra hela tiden." precis stick och gå brinn. om du inte vill göra någon nytta. och Moderator deleta alla post när du ser detta från när Sweddy först posta
 
Precis. JoccE är typen som är dator nörd och är otlands nörd :D haha xD

Han är inte nörd på ngt sätt, det är du som är det som bara förstör för alla andra genom o Trolla i andras threads.
Försvinn från denna Communityn.

Om du inte kan se första posten som började, kolla dom kanske?

Hur gammal är du egentligen?
 
Men idiot och idiot ovanför. Idioten ovanför ^. Problemet är inte löst men JoccE ska förmodligen hjälpa mig så ja det är 50% löst.
och sweddy. hade din post en meningen i tråden. nej...

Citat...
"Okej, JoccE är nörd. Men jag är trött på Fairy~ :S

Trollar alla threads o förstör för alla andra hela tiden." precis stick och gå brinn. om du inte vill göra någon nytta. och Moderator deleta alla post när du ser detta från när Sweddy först posta

Är du ett komplett jävla miffo eller låtsas du bara? Varför i helvete börjar du prata om Macs osv när du uppenbarligen har en jävla Windows dator.
 
jag tror fairy haqr en korv i arslet och skriker "AAAAJJJ!" därför är han cp :)
 
Back
Top