• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kan inte fatta att Lord'Paulistinha är borta från tibia nu

Status
Not open for further replies.
asså lol herri jisses va har hänt med tibia?

jag minnst tiden då en lvl 30 ansågs vara high lvl å de flesta kuta runt i dp "plx items"

det va en ära att bli lvl 100 å lyckas printa det shysst..


idag kan vilken jävla noob ta lvl 100.. "omg, I just go lvl 100!!! :D:D" - "so what? I'm almost lvl 400 noob"
 
Ban på lvl 499 istället... Skulle va epic
 
xD

nej man skulle inte låta han ta 500.. inte låta den snubben ta ären för ännu eett nytt hundrade tal lvl w.e
skulle vara epic om han fick tro han kunde ta 500 men blir deleted precis innan =)
 
xD

nej man skulle inte låta han ta 500.. inte låta den snubben ta ären för ännu eett nytt hundrade tal lvl w.e
skulle vara epic om han fick tro han kunde ta 500 men blir deleted precis innan =)

evil genious -,- :S
 
så gör jag ifall jag kan =D

en 110+ i min server blev tagen för loot bot. å redan den dagen hade han planerat anni.. så jag lät han göra den.. å bannade honom precis efter han lootar chesten =)

med andra ord, jag gjorde inget fel.. jag väntade bara 2 timmar till för att ge han en Paypack för att cheata trots jag gett varningar i princip överallt.
 
så gör jag ifall jag kan =D

en 110+ i min server blev tagen för loot bot. å redan den dagen hade han planerat anni.. så jag lät han göra den.. å bannade honom precis efter han lootar chesten =)

med andra ord, jag gjorde inget fel.. jag väntade bara 2 timmar till för att ge han en Paypack för att cheata trots jag gett varningar i princip överallt.

vem var han xD
 
han bottade inte han blev deletad för att shara acc ;D


Nej, han avslöjade i en intervju av TibiaBR att han köpte charen på lvl .. (?) jag har glömt, men han blev deletad av den anledningen iallafall, / Jiimbre. inte min användare här på otland.
 
Character Information
Name: Dona Florinda Samaa
Sex: male
Profession: Elder Druid
Level: 250
World: Elera
Residence: Venore
Married to: Royal Balada
House: Fortune Wing 1 (Yalahar) is paid until Jul 11 2010
Guild membership: Tequila of the Happiness
Last login: Jun 12 2010, 16:37:52 CEST
Comment: 21:28 You advanced from Level 249 to Level 250.

First Best Lv 250 Elder Druid In Elera.
---------------------------------------

Não viva para que a sua presença seja notada, mas para que a sua falta seja sentida...





"A vida e uma só, tibia e apenas um jogo"
Account Status: Premium Account

mmh :p
 
Ni va ju bra på bumpa gamla threads -.-' Alla vet hur det gick till för han och han har ingen ny gubbe! Denna threaden dog 31st January 2010 :-(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top