• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kan inte fatta att Lord'Paulistinha är borta från tibia nu

Status
Not open for further replies.
jag hörde att han blev intervjuad utav tibianews lr snarlikt, där han berättade att han använder bott för att lvla.
Därför fick han instant deletetion.
Vet dock inte om det stämmer.
 
jag hörde att han blev intervjuad utav tibianews lr snarlikt, där han berättade att han använder bott för att lvla.
Därför fick han instant deletetion.
Vet dock inte om det stämmer.

Sagt det tidigare men får väl säga det igen..

Han hade en intervju med TibiaBR där han erkännde att han köpte gubben på level 120~ och då gjorde CiP en utredning och fick fram att det va sant (Via IP logs etc) efter det så bannade dom LP och sa om han inte gav tillbaka gubben till den rätta ägaren så skulle han få en andra ban och bli deletad.. LPs ban gick ut och han gav inte tillbaka gubben så han fick Ban + Deletion..

Så han har aldrig varit bannad för bot.
 
Sagt det tidigare men får väl säga det igen..

Han hade en intervju med TibiaBR där han erkännde att han köpte gubben på level 120~ och då gjorde CiP en utredning och fick fram att det va sant (Via IP logs etc) efter det så bannade dom LP och sa om han inte gav tillbaka gubben till den rätta ägaren så skulle han få en andra ban och bli deletad.. LPs ban gick ut och han gav inte tillbaka gubben så han fick Ban + Deletion..

Så han har aldrig varit bannad för bot.

Vart har du fått sånt trams ifrån? Rykten, det är vad det är.
 
Jag menade mer den där delen om att han måste ge tillbaka accet.
 
Jag menade mer den där delen om att han måste ge tillbaka accet.

Stog på nån av tibia fansite sidorna :p

+ Om han har tradat accet är det ju självklart att han måste ge tillbaka det till den rättiga ägaren annars kommer han bli bannad igen
 
Stog på nån av tibia fansite sidorna :p

+ Om han har tradat accet är det ju självklart att han måste ge tillbaka det till den rättiga ägaren annars kommer han bli bannad igen

Verkligen inte, man blir alltid bannad direkt. Tro mig, jag vet. :(
 
Verkligen inte, man blir alltid bannad direkt. Tro mig, jag vet. :(

Såklart han blev bannad dirr..

Läs vad jag skrev igen

Han blev bannad + att samtidigt sa att om han inte lämna tillbaka den till den rättmätte ägaren så skulle han få final warning + deletion
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top