• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Läxa och Skola är för mycket!

thread heter på engelska

NO SHIT SHERLOCK?! Det är så jävla fult när man använder engelska ord i en svensk mening "Ska bara joina" "Låt mig reconnecta" "Skapa thread" "Han jumpade" Så äckligt fult
 
NO SHIT SHERLOCK?! Det är så jävla fult när man använder engelska ord i en svensk mening "Ska bara joina" "Låt mig reconnecta" "Skapa thread" "Han jumpade" Så äckligt fult

Visst, det låter fult. Men varför är man fjortis för det? :p
 
NO SHIT SHERLOCK?! Det är så jävla fult när man använder engelska ord i en svensk mening "Ska bara joina" "Låt mig reconnecta" "Skapa thread" "Han jumpade" Så äckligt fult

Vad vill du att man ska säga då?
"Låt mig återansluta"?
"Jag ska bara hoppa in"?

Låter ännu dummare, fast håller med. Killen hade nog inte alla hästar i stallet.
 
Vad vill du att man ska säga då?
"Låt mig återansluta"?
"Jag ska bara hoppa in"?

Låter ännu dummare, fast håller med. Killen hade nog inte alla hästar i stallet.

Ehh?

@Spice
Bara börjat störa mig på alla fjortisar i forumet på senaste tiden. Allt de verkar klaga på är skolan. Så jävla jobbigt, finns typ 6 threads som är baserade på exakt samma som denna. Min poäng är att vi inte kan göra piss åt saken så varför ens diskutera det, varför lägga ner tid/energi på att bry oss om det?.
Men aja, finns nog alltid ett retard där ute som gör en till thread som denna.

@Threadstarter
Gillar du inte skolan, så kan du väl sluta gå dit, bli en städare lr ngt som gör dina föräldrar stolta över dig ;)

@Nabil, hästtjuven ;p

NO SHIT SHERLOCK?! Det är så jävla fult när man använder engelska ord i en svensk mening "Ska bara joina" "Låt mig reconnecta" "Skapa thread" "Han jumpade" Så äckligt fult
Damer och herrar, vi har hittat svennekturken. Han stör sig på att man blandar engelska med svenska. Gör honom inte arg, för då jävlar gör han kaoz med er och tar ert efternamn.

Om jag vill säga thread, säger jag det, vill inte säga tråd. Låter lame.
 
Last edited:
Jag går i 7:an. Arbetar hårt som en jude i Tyskland för att förbereda sig för betygen i 8:an...

Weheheheh äntligen någon i min ålder :D

@ONT

Nej, i 7:an får jag max 3 läxor per vecka.. Fast tycker ändå att det är för mycket eftersom vi slutar kl. 15.00
Som du sa, varför går man i skolan ifall man ska få läxor o lära sig hemma?
Alltså varför ska jag få läxa och gå till skolan, eftersom allting du får i skolan får du också i läxor..
 
Tönt tråd. Ni kan lika gärna hoppa av skolan och arbeta på farsans kuk moj
 
Damer och herrar, vi har hittat svennekturken. Han stör sig på att man blandar engelska med svenska. Gör honom inte arg, för då jävlar gör han kaoz med er och tar ert efternamn.

Om jag vill säga thread, säger jag det, vill inte säga tråd. Låter lame.

Ehm svenneturken? Okay jag sa bara att det låter fult, men vissa ord är okej att säga, inte "ska bara skapa en thread" "låter lame" vadå är du 96a eller? -.-
 
crazyman e retarderad thats all, alla hatar den snuben, l2p

on topic: för mkt läxor SJUUUUCKZzz

Det är ju precis därför folk har skapat trådar i Feedback om att dom ha bort dig. Idiot.. Och det märks att du är efterbliven pågrund av din bild och att du har spammat sen 2007, motsvarande 3,194 POSTS. Så gör oss alla en tjänst och dra åt helvete..

@topic Har inte så många läxor..
 
crazyman e retarderad thats all, alla hatar den snuben, l2p

on topic: för mkt läxor SJUUUUCKZzz

-1, du har verkligen inte koll på Swe section

Det är ju precis därför folk har skapat trådar i Feedback om att dom ha bort dig. Idiot.. Och det märks att du är efterbliven pågrund av din bild och att du har spammat sen 2007, motsvarande 3,194 POSTS. Så gör oss alla en tjänst och dra åt helvete..

@topic Har inte så många läxor..

Faktiskt.
 
ojojj säger snubben som började här på otland i sommras.. patetisk snubbe..

Vad har det med saken att göra? Du kom tilll otland när du va 7 år och har gjort 3195 post, oc hur många av dom har vart seriöst/nått nyttigt för Otland?


Och mars är inte sommar, det är vår
 
Back
Top