Onii
Icecream BITCH!
- Reaction score
- 0
Hur såg filmen ut? Såg den gammal ut? (80tals, 90tals etc)?
Relativt modern, skulle faktiskt säga 2000-talet
Hur såg filmen ut? Såg den gammal ut? (80tals, 90tals etc)?
Inte Total Recall med arnold schwarzenegger?
Nej, handlar inte om framtiden, handlar om nuet liksom, 2000-talet. Tänk dig värsta lyx-ön, glassigt hus med pool, typiskt sånt som den rikaste personen i världen skulle ha som sin sommarstuga.
Fan, tror jag sett den nu när du nämnde glas
Skurken dör i ett spegelrum om jag minns rätt.
Såg inte hela filmen, så vet inte om du har rätt. Sitter just nu och klickar igenom varje film från 2000-2009 som finns på Tankafett, måste ju hitta rätt nån gång![]()
Jaha, den skit filmenasså, skådespelaren är jean claude van damme, det jag menade, jag har sett filmen, kolla
ibland kmr det en last till ön med mat etc, då måste alla trycka på en knapp med tummen för att "verifya" fingeravtryck, men jcvd gör en automat som automatiskt trcker på den ( han har skärt av toppen av tummen och blabla fixat etc) sen när planet ska lyfta, hakar han fast sig och tar sig upp på det, dödar dom som e ombord och åker tillbaka till världen, hittar dom som döda hans fru, räddar hans barn och DA END
asså, skådespelaren är jean claude van damme, det jag menade, jag har sett filmen, kolla
ibland kmr det en last till ön med mat etc, då måste alla trycka på en knapp med tummen för att "verifya" fingeravtryck, men jcvd gör en automat som automatiskt trcker på den ( han har skärt av toppen av tummen och blabla fixat etc) sen när planet ska lyfta, hakar han fast sig och tar sig upp på det, dödar dom som e ombord och åker tillbaka till världen, hittar dom som döda hans fru, räddar hans barn och DA END
Jaha, den skit filmenasså, skådespelaren är jean claude van damme, det jag menade, jag har sett filmen, kolla
Jaha, den skit filmenDouble team? :/
Rep plz!!! xD
Nej de va inte den filmen, jag tvivlar på att de e Van Damme som är me...
Hur vet du att det inte är den när du inte kommer ihåg särskilt mycket?
Kollade trailern, kände inte igen ett enda dugg...
Att han rymmer från stället verkar ju vara en kort grej i början, så det är inte självklart att det hamnar i trailern.
Ladda nu ner filmen.
Håller på, kommer ihåg en scen i huvet, ser jag den inte i filmen slår jag Deavz.