• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Massinvandring

Status
Not open for further replies.
För jag bor i Landskrona och 90% är utlänningar + att dom som har blivit intagna för förhör är utländska

ngt händer, DIREKT dom antar att det är en invandrare, snälla berätta hur fan detta ska sluta? kommer ju gå runt på nyheterna "INVANDRARE MISSHANDLAR SVENSK FÖR P-PLATS" sen när det visar sig att det var en svensk skiter dom i det och får folk att glömma det helt totalt, nästa gång något händer är det samma sak, anklaga invandraren, är förövaren svensk, trashtalk...
 
ngt händer, DIREKT dom antar att det är en invandrare, snälla berätta hur fan detta ska sluta? kommer ju gå runt på nyheterna "INVANDRARE MISSHANDLAR SVENSK FÖR P-PLATS" sen när det visar sig att det var en svensk skiter dom i det och får folk att glömma det helt totalt, nästa gång något händer är det samma sak, anklaga invandraren, är förövaren svensk, trashtalk...

Det är ingen svensk punkt slut
 
???

Han sa att 90% som bor i Landskrona är blattar. Tänk om det var nån av dom andra (10 procenten) som misshandlade kvinnan?
 
Han sa ju precis att han bodde där och att alla 4 misstänkta va Invandrare -.- Läs?

tack för att du bevisar att jag har rätt, DIREKT 4 MISSTÄNKTA = alla INVANDRARE? ...
 
utan invandrare hade sverige varit förstört.. tänk på vem det e som gör pizzan, kebbaben, thai maten etc.. itne lika gott när en gammal svensk farbror som gör de jag nämnde precis.. som backup har jag min polare sean atci: YouTube - Shan Da Man - Sheybab
 
utan invandrare hade sverige varit förstört.. tänk på vem det e som gör pizzan, kebbaben, thai maten etc.. itne lika gott när en gammal svensk farbror som gör de jag nämnde precis.. som backup har jag min polare sean atci: YouTube - Shan Da Man - Sheybab

Man klarar sig utan det

+ att det finns svenskar som gör minst ligga bra Pizza och liknande (Speciellt eftersom just PIZZA kommer ifrån italien..)
 
utan invandrare hade sverige varit förstört.. tänk på vem det e som gör pizzan, kebbaben, thai maten etc.. itne lika gott när en gammal svensk farbror som gör de jag nämnde precis.. som backup har jag min polare sean atci: YouTube - Shan Da Man - Sheybab

Tror inte dom flesta invandrae kommer från thailand dumbas?.
flesta invandrare kommer ju från irak?. dom kommer ju bara för att förstöra.. skit... bara lägg ner med back up låter bara ännu mer onödigt och helt barnsligt.. och "som Backup har jag min polare sean atci", sere ut som vi bryr oss.. sverige vs invandrare så skulle vi vunnit.. seriöst det du håller på med låter bara personligt barnsligt.
Tillbaka till topic? -.-

Vi pratar om invandare inte om backup och misstänkta och hur polisen tar skit och det... -.- tänk lite på threaden -.-
 
utan invandrare hade sverige varit förstört.. tänk på vem det e som gör pizzan, kebbaben, thai maten etc.. itne lika gott när en gammal svensk farbror som gör de jag nämnde precis.. som backup har jag min polare sean atci: YouTube - Shan Da Man - Sheybab

Nu pratar ju vi inte om att inte tillåta någon komma in i landet...
Vi pratar om att minska på invandrarna vi tar in.
 
Tänk Sverige utan Zlatan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sverige hade ba varit känt för nobel priset då... och inte ens alla nu för tiden känner igen det
 
Kan en mod stänga tråden?
Ingen kommer med något utom dumma svaga jävla grejer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top