• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Massinvandring

Status
Not open for further replies.
Ok, så om en "blatte" ska flytta hemifrån från sina föreldrar som bot i turkiet säger vi, och han gör brott och tycker du han ska tillbaks till sina föreldrar och sen när han är ganska gammal fortfarande bo med sina föreldrar?

Vad fan snackar du om? Jag fattade inte ett enda ord.

sverige innehåller typ 90% blattar å 10% svenskar om ett par år :>

Jag har inget emot sådana trådar som rör massinvandring men snälla ni som är under 14 år och har ingen kunskap alls i er hjärna som rör sig kring detta amnä, lämna tråden. Posta inte ens. Ni dömer personer utifrån kulturellt ursprung, "3 blattar råna mig idag" som om att en hel svensk individ inte har rånat folk?

Tråden handlar om massinvandring, inte kriminalitet.

vi pratar om massinvandringen alltså inkluderar väl det vad som händer när invandrare kommer eller hur? Vi disskuterar lite möjligt som har nackdelar med invandringen och fördelar.

vi pratar om massinvandringen alltså inkluderar väl det vad som händer när invandrare kommer eller hur? Vi disskuterar lite möjligt som har nackdelar med invandringen och fördelar.

Nja :P ända fördelarna som dom har kommit på är helt onödiga består av typ

Pizza
Kebab
Doktorer??? WTF

Nja :P ända fördelarna som dom har kommit på är helt onödiga består av typ

Pizza
Kebab
Doktorer??? WTF

jo men jag menade mest nackdelar =P det var ju det han klagade på att jag sa jag blev rånad

Några inlägg borttagna, återgå till topic :thumbup:

Devaz ur soo evul!! jag såg dom senaste posten men bläddrade in ett par sidor för att läsa alla posts.... men plötslig försvann dom sista =(

nu blev jag ledsen..

Ontopic:
är jag den ändå som tycker att det är lite för många "Oerfarna" personer som bara kommer hit å posta med inget facta alls utan bara med ryckten dom hört i skolan?

borde ju nästan spika upp 18-års gräns för att posta i denna tråden >.<

jo men jag menade mest nackdelar =P det var ju det han klagade på att jag sa jag blev rånad

Skriver vi nackdelarna kommer silent och )!#/%)!)#(%&!/) och sen kommer Zo(Kan inte han namn) och skriver "LÖGN!" "SLUTA LJUG"

:/
Devaz ur soo evul!! jag såg dom senaste posten men bläddrade in ett par sidor för att läsa alla posts.... men plötslig försvann dom sista =(

nu blev jag ledsen..

Ontopic:
är jag den ändå som tycker att det är lite för många "Oerfarna" personer som bara kommer hit å posta med inget facta alls utan bara med ryckten dom hört i skolan?

Sätter vi 18 års gräns kommer det typ vara 2 kvar i tråden xD

nu blev jag ledsen..

Ontopic:

Ja, Jocce är 18 år i åöder men hans hjärna fungerar som 13 årings...
Skriver vi nackdelarna kommer silent och )!#/%)!)#(%&!/) och sen kommer Zo(Kan inte han namn) och skriver "LÖGN!" "SLUTA LJUG"

:/

Sätter vi 18 års gräns kommer det typ vara 2 kvar i tråden xD
För du ljuger mycket din mytoman! :mad:

Så säg nått jag ljugit om :)?
Hahaha, hade gjort det om inte jag hade jobbat med ett projektarbete. men om du vill se dina lögner så kan du kika på blatte tråden... ;)

misshandel_smalare_423230c.jpg

Landskrona. En 23-årig man hämtades till förhör av polisen om dödsmisshandeln på fredagseftermiddagen. Han har nu delgivits misstanke om mord på den 78-åriga kvinnan.Tidigare har fyra personer varit hämtade för att förhöras om överfallet på den 78-årig kvinnan.

Den 78-åriga kvinnan slogs ner i ett bråk på en parkeringsplats utanför en butik i måndags och fick svåra inre skallblödningar när hon föll till marken. Hon avled på sjukhus på onsdagen utan att ha återfått medvetandet.

(En utlänning slog ner en 78 årig kvinna för han inte fick ta hennes parkeringsplats)

Edit: Mannen till kvinnan blev också misshandlad när han försökte rädda sin hustru.

Last edited:
När ni gör såna här invandrar å blatte threads tror ni att det kommer att få bårt alla invandrar som bor i sverige eller? Asså jag ser ingen tanke bakom det hela. Så j'vla meningslöst :s

När ni gör såna här invandrar å blatte threads tror ni att det kommer att få bårt alla invandrar som bor i sverige eller? Asså jag ser ingen tanke bakom det hela. Så j'vla meningslöst :s

det är bara en diskussion =D

Det finns väl redan flera såna här "Diskussioner" ? Eller har jag fel? :o

Det går runt i en cirkel, ni börjar snacka om en sak sen kommer det till den saken om och om igen ju :o

Status
Not open for further replies.
Back