• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som bra ddos program??

Status
Not open for further replies.

kuk124

Banned User
Joined
May 6, 2010
Messages
271
Reaction score
6
Location
Homeless.
Om du vet något bra ddos program säg till mig snälla. Jag har prövat loic den gör bara så min internet hoppar av "så man tror att man har ddosat en serv" .. Så jag behöver en ddos program för ddosa min rl server för han inte tror mig att jag inte kan. ! jag vill ddosa servern och hemsidor :$
 
jag använde då LOIC SOM FUNKADE HELT NU SUGER DEN. Vill ha ngt nytt
 
Vad fan är det med alla jävla p12or som tror att dom är tuffa för att dom vet vad DDOS är.
 
Sluta fråga och googla eftersom du kommer inte få något svar här, idiot.
 
kuk124 vare inte du som sa att jag var skämmig och inte visste hur man DDOSAR?
 
Not sure if troll, or just really stupid ;o

Ne men du p12an, du kan få köpa lite ddos power av mig om du vill. 10 euro / 10 min ;)
 
PMa mig jag har besta programmet jag hittade på internet förra veckan
 
Not sure if troll, or just really stupid ;o

Ne men du p12an, du kan få köpa lite ddos power av mig om du vill. 10 euro / 10 min ;)



Nej tack p11

- - - Updated - - -

kuk124 vare inte du som sa att jag var skämmig och inte visste hur man DDOSAR?

käften bre du e skämmig + jag letar efter en ny jag vill int ha loic .

- - - Updated - - -

Sluta fråga och googla eftersom du kommer inte få något svar här, idiot.

jag får visst svar din p12 va leker du gangsta sluta lek gangsta p12

- - - Updated - - -

Vad fan är det med alla jävla p12or som tror att dom är tuffa för att dom vet vad DDOS är.

Asså käften din horunge vad leker du att du kan allt fucking p12 o säger saker sluta skriv i min thread aa vi är tuffa vad ska du göra åt de om vi är p12 or vadå kan du inget bättre vadå vet du ens hur gammal ja är elr fucking horunge lek nit att du e ngn du är bara en snorunge som leker att du kan allt. De ena du kan göra suga kuk
 
Asså käften din horunge vad leker du att du kan allt fucking p12 o säger saker sluta skriv i min thread aa vi är tuffa vad ska du göra åt de om vi är p12 or vadå kan du inget bättre vadå vet du ens hur gammal ja är elr fucking horunge lek nit att du e ngn du är bara en snorunge som leker att du kan allt. De ena du kan göra suga kuk

Känn dig sårad Korrex, jag hade tagit emot mig :(

OT: Ännu en liten snorunge som frågar hur man DDOSar på ett tibia forum, bra jobbat grabben.. (Y)
 
Asså käften din horunge vad leker du att du kan allt fucking p12 o säger saker sluta skriv i min thread aa vi är tuffa vad ska du göra åt de om vi är p12 or vadå kan du inget bättre vadå vet du ens hur gammal ja är elr fucking horunge lek nit att du e ngn du är bara en snorunge som leker att du kan allt. De ena du kan göra suga kuk

He mad?
 
Kuk124 din noob du e skämmit det finns inte program som kan ta ner sidor allt görs via BOTNETS
 
Känn dig sårad Korrex, jag hade tagit emot mig :(

OT: Ännu en liten snorunge som frågar hur man DDOSar på ett tibia forum, bra jobbat grabben.. (Y)

... Bra att du erkänner att du är THE RETARD fint namn du är väl en kanske elr du är en ju. *Jag snorunge tror int de jag tror du är snorungen här just nu.
 
Kuk124 ditt namn säger att du vill ha kuk har jag fel?
 
Kuk124 din noob du e skämmit det finns inte program som kan ta ner sidor allt görs via BOTNETS

IDIOT JAG SA SERVERS OCH HEMSIDOR DE FINNS VISST DE LOIC KAN TA NER SERVERS och hemsidor! IBLAND FUCKAR DEN SIG SJÄLV

Jag skämmig vem vare som skrev Snälla jag vill inte skämma ut mig min rl han går i 9an han är 25 år asså lämna bre
 
Asså käften din horunge vad leker du att du kan allt fucking p12 o säger saker sluta skriv i min thread aa vi är tuffa vad ska du göra åt de om vi är p12 or vadå kan du inget bättre vadå vet du ens hur gammal ja är elr fucking horunge lek nit att du e ngn du är bara en snorunge som leker att du kan allt. De ena du kan göra suga kuk

Jävlar vad det känns asså.
En pre-pubertal 10 åring som tror han är the fucking bomb kallade mig för horunge T_T.
assåååh helt 7kt mog1


... Bra att du erkänner att du är THE RETARD fint namn du är väl en kanske elr du är en ju. *Jag snorunge tror int de jag tror du är snorungen här just nu.
1. Du är ett jävla efterblivet klappmongo med förmodan till Down's syndrom.
Nej förresten stryk det.
Det är en förolämpning mot folk som faktiskt har downs att säga att du är en downsie.
Det faktum att du tror att olika program för att skicka packets och överbelasta en server ger olika resultat påvisar bara den personlighets störning du har.
Jag antar att du är narcistisk?

HURR JAG VILL INTE HA LOIC JAG VILL HA NÅGOT ANNAT.
HURRRRR.
Gå o lägg dig.
 
Kuk124 du e mer skämmig som letar efter ett program som kan ta ner stora hemsidor testa ping i cmd
 
IDIOT JAG SA SERVERS OCH HEMSIDOR DE FINNS VISST DE LOIC KAN TA NER SERVERS och hemsidor! IBLAND FUCKAR DEN SIG SJÄLV

Jag skämmig vem vare som skrev Snälla jag vill inte skämma ut mig min rl han går i 9an han är 25 år asså lämna bre

Din dumma jävel. Herrejävlar. LOIC är inget program. LOIC är ett slags botnet. 4CHAN snubbar gjorde det för att GEMENSAMT kunna DDoSA stora hemsidor. När alla går in o kör samma IP (alltså flera hundra samtidigt, på SAMMA IP) då jävlar blire åka av. Men om du din dumme fan sitter själv hemma o trycker BOOT BOOT på din 0.25 lina, så lär inte många hemsidor eller servrar gå ner.

Och om jag var du så skulle jag tagit bort det programmet från min dator. Det är p12er som du som åker dit när Anon ddosar stora hemsidor. De är självklart superadmins över sidan du kopplar upp dig på och kan boota attackerna med. Alla stackars p12ers datorer, folk som du som är så dumma o tror de ska kunna stänga ner något själva, som laddat ner det o kört det. Ett slags virus alltså :) Dina dator pingar alltså hemsidor utan att du gör något, och det är du din dumme fan som får ta smällen sen. Så hoppas verkligen det händer.

Hejdå
 
Din dumma jävel. Herrejävlar. LOIC är inget program. LOIC är ett slags botnet. 4CHAN snubbar gjorde det för att GEMENSAMT kunna DDoSA stora hemsidor. När alla går in o kör samma IP (alltså flera hundra samtidigt, på SAMMA IP) då jävlar blire åka av. Men om du din dumme fan sitter själv hemma o trycker BOOT BOOT på din 0.25 lina, så lär inte många hemsidor eller servrar gå ner.

Och om jag var du så skulle jag tagit bort det programmet från min dator. Det är p12er som du som åker dit när Anon ddosar stora hemsidor. De är självklart superadmins över sidan du kopplar upp dig på och kan boota attackerna med. Alla stackars p12ers datorer, folk som du som är så dumma o tror de ska kunna stänga ner något själva, som laddat ner det o kört det. Ett slags virus alltså :) Dina dator pingar alltså hemsidor utan att du gör något, och det är du din dumme fan som får ta smällen sen. Så hoppas verkligen det händer.

Hejdå

Summerar till 100%
Förutom att det är HOIC som är ett slags botnet :p
 
He mad bro.


Värför skal alla ddosa nu?


----update post shiz mafaacka----
2_saOG.png
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top