• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som bra ddos program??

Status
Not open for further replies.
Din dumma jävel. Herrejävlar. LOIC är inget program. LOIC är ett slags botnet. 4CHAN snubbar gjorde det för att GEMENSAMT kunna DDoSA stora hemsidor. När alla går in o kör samma IP (alltså flera hundra samtidigt, på SAMMA IP) då jävlar blire åka av. Men om du din dumme fan sitter själv hemma o trycker BOOT BOOT på din 0.25 lina, så lär inte många hemsidor eller servrar gå ner.

Och om jag var du så skulle jag tagit bort det programmet från min dator. Det är p12er som du som åker dit när Anon ddosar stora hemsidor. De är självklart superadmins över sidan du kopplar upp dig på och kan boota attackerna med. Alla stackars p12ers datorer, folk som du som är så dumma o tror de ska kunna stänga ner något själva, som laddat ner det o kört det. Ett slags virus alltså :) Dina dator pingar alltså hemsidor utan att du gör något, och det är du din dumme fan som får ta smällen sen. Så hoppas verkligen det händer.

Hejdå


Tyst jao jag byter ip varenda dag nästan. hoppas du får smällen.

- - - Updated - - -

Kuk124 du e mer skämmig som letar efter ett program som kan ta ner stora hemsidor testa ping i cmd

ASSÅ VET DU ENS VAD PING ÄR PING ÄR NÄR MAN KAN SE ATT SJÄLVA DATORN E PÅ ELR PERSONEN ÄR INNE IDIOT HAR DU INTE LÄRT DIG ÄN?

- - - Updated - - -

Jävlar vad det känns asså.
En pre-pubertal 10 åring som tror han är the fucking bomb kallade mig för horunge T_T.
assåååh helt 7kt mog1



1. Du är ett jävla efterblivet klappmongo med förmodan till Down's syndrom.
Nej förresten stryk det.
Det är en förolämpning mot folk som faktiskt har downs att säga att du är en downsie.
Det faktum att du tror att olika program för att skicka packets och överbelasta en server ger olika resultat påvisar bara den personlighets störning du har.
Jag antar att du är narcistisk?

HURR JAG VILL INTE HA LOIC JAG VILL HA NÅGOT ANNAT.
HURRRRR.
Gå o lägg dig.

Vad ska du göra och jag är omogen. Jag går o lägger mig när jag blir trött!
 
Tyst jao jag byter ip varenda dag nästan. hoppas du får smällen.

- - - Updated - - -



ASSÅ VET DU ENS VAD PING ÄR PING ÄR NÄR MAN KAN SE ATT SJÄLVA DATORN E PÅ ELR PERSONEN ÄR INNE IDIOT HAR DU INTE LÄRT DIG ÄN?

- - - Updated - - -



Vad ska du göra och jag är omogen. Jag går o lägger mig när jag blir trött!

Käft pårej jävla äckel.
Ditt jävla cp.
Ping är det som används när du attackerar en dator ditt efterblivna klappmongo.
Walla bror, på gud du byter ip varje dag? ABOOWWWW
Du vet fan inte ens vad du håller på med.
Har du en assistent om dagarna eller?
 
Fan va du är duktig som byter IP varje dag! Antar att du byter MAC address också! Fan kan inte du lära mig så jag med kan bli osynlig på internet? :(

Och du btw, du om någon borde lära dig vad ping är :) Speciellt om du ska ddosa? rofllmaoc00pter
 
käft pårej jävla äckel.
Ditt jävla cp.
Ping är det som används när du attackerar en dator ditt efterblivna klappmongo.
Walla bror, på gud du byter ip varje dag? Aboowwww
du vet fan inte ens vad du håller på med.
Har du en assistent om dagarna eller?

och den används oxå för se att folk e online!

- - - Updated - - -

Fan va du är duktig som byter IP varje dag! Antar att du byter MAC address också! Fan kan inte du lära mig så jag med kan bli osynlig på internet? :(

Och du btw, du om någon borde lära dig vad ping är :) Speciellt om du ska ddosa? rofllmaoc00pter

jag vet vad ping är ! tror ni ens ni kan lära mig det är före både och nöjd?
 
och den används oxå för se att folk e online!

- - - Updated - - -



jag vet vad ping är ! tror ni ens ni kan lära mig det är före både och nöjd?

Du skojar va?
Det är väl knappast mänskligt möjligt för någon att vara så här efterbliven?
 
Du skojar va?
Det är väl knappast mänskligt möjligt för någon att vara så här efterbliven?

Jag efterbliven tror int det du ja. lyssna när du läser detta du e min bitch bitch skriv i min thread och fortsätt att kolla på min thread o skriv. Bra bitch thats my doggy
 
Hahahahah detta är fan natthumor på hög nivå!
 
Jag har postat den här många gånger men jag tänker posta den igen.. För att den passar in så jävla bra här, med tanke på din intellektuella nivå.
qbvKkS.png
 
Ivynet.7z - Speedy Share - upload your files here
bästa programmet jag hitta
 
Jag efterbliven tror int det du ja. lyssna när du läser detta du e min bitch bitch skriv i min thread och fortsätt att kolla på min thread o skriv. Bra bitch thats my doggy

Kom hit så ska jag visa dig vem som är vems bitch.
 
Nej, jag är äldre. Jag håller bara inte på att tönta mig som ni gör.

Man märker hur jävla omogen du är. :S
 
oherregud... kuk124: snälla håll käften, du skämmer ju bara ut dej sj...
 
oherregud... kuk124: snälla håll käften, du skämmer ju bara ut dej sj...

Jag skämmer ut mig nej. Du ja du ställer dumma frågor i otland så käften du som leker du kan allt om ots o de sen en dag du frågade mig i skype om hjälp

- - - Updated - - -

Nej, jag är äldre. Jag håller bara inte på att tönta mig som ni gör.

Man märker hur jävla omogen du är. :S

Om du är äldre och mogen varför bryr du dig varför kommeterar du är du cool för du skriver de elr? ibland kan du tönta dig o ställe dumma frågor jävla p12
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top