• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som bra ddos program??

Status
Not open for further replies.
Kuk124 vare inte du som sa "Jag är bättre än dig på mappa" Sen fråga jag "Vad är RAW" han bara "Ehh vad fuck e det" I klassrummet :)
 
IHa0vj.jpg



Akta er för kuk124
 
Hallå kuk124. Kan du inte försöka att använda dig av punkter, kommatecken och frågetecken? På så sätt blir det mycket enklare att förstå vad du menar
 
Han dampar som en p4 eller har han inte fått tillräckligt kuk I sig.
 
kuk124, sitter å leker över internet, Kan säga att 98% av alla du insultat skulle ge dig stryk om du stött på dom irl.
 
Kuk124 vare inte du som sa "Jag är bättre än dig på mappa" Sen fråga jag "Vad är RAW" han bara "Ehh vad fuck e det" I klassrummet :)

Idiot det var jag som fråga dig om du visste walla

- - - Updated - - -

Hallå kuk124. Kan du inte försöka att använda dig av punkter, kommatecken och frågetecken? På så sätt blir det mycket enklare att förstå vad du menar

nej.

- - - Updated - - -

Han dampar som en p4 eller har han inte fått tillräckligt kuk I sig.


bra jag är p4 och jag kan skriva o de nej jag har inte fått kuk i mig jag heter kuk124 för de e ni som ska få kuk i er

- - - Updated - - -

kuk124, sitter å leker över internet, Kan säga att 98% av alla du insultat skulle ge dig stryk om du stött på dom irl.

hahaahha du jag bråkar med alla jag knr nästan så shut the fuck up

- - - Updated - - -

Inte snällt o nita efterblivna :p

wow du är så rolig kan jag få din autograf
 
Dom tycker synd om han, han har inget liv i den riktiga världen så han kommer hit och dampar bara för att han har fått för lite kuk i sig eller nånting sånt. Det står klart och tydligt på hans namn att han vill ha kuk.
 
asså jag menar inte att jag ska ta min kuk i er röv jag menade att ni får kuk av de andra

- - - Updated - - -



aa du vet jag är jätte cool

Not even close baby.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top